تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 18:02
کد خبر : 63068

ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ نفر در حوزه صنایع غذایی

ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ نفر در حوزه صنایع غذایی

ارمان شرق- در راستای عمل به شعار جهش تولید؛ امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، آیین افتتاح خطوط تولید گروه صنایع غذایی شیرین عسل با سرمایه ای بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۱۰۰ نفر در شهرستان شبستر برگزار شد.

در راستای عمل به شعار جهش تولید؛ امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، آیین افتتاح خطوط تولید گروه صنایع غذایی شیرین عسل با سرمایه ای بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۱۰۰ نفر در شهرستان شبستر برگزار شد.
بنابر این گزارش، طرح های توسعه گروه صنایع غذایی شیرین عسل شامل خطوط تولید دراژه شکلاتی، تافی، کیک و شیر، آبمیوه تتراپک و ورق پلاستیکی و ترمو فرمینگ و همچنین خط تولید ظروف پلاستیکی بوده است.
این خطوط بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای ۱۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و این توسعه گامی در راستای اجرایی کردن عملی در نام گذاری سال جهش تولید محسوب می شود. «یونس ژائله» در حاشیه این مراسم گفت: ما فعل توانستن را معنی کردیم و با تک تک اعضای مجموعه، این راه را ادامه خواهیم داد، تا نفسی می آید برای نظام و انقلاب و کشور عزیزمان ایران و از پای نمی افتیم.
مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل خاطرنشان کرد: افتخارمان این است که با تمام وجود در جبهه اقتصادی و تولید ملی توانسته ایم گامی برداریم و خواهیم برداشت و این اشتغالزایی ها همچنان نوید روزهای خوب و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان آذربایجان شرقی را می دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.