تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1398 - 18:42
کد خبر : 57100

تغییر نام یک فرهنگسرا در پی شهادت سردار سلیمانی

تغییر نام یک فرهنگسرا در پی شهادت سردار سلیمانی

آرمان شرق:ساعاتی پس از مراسم تدفین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسمی با عنوان “سردار دلها” که در فرهنگسرای بهاران برگزار شد ، نام این فرهنگسرا به فرهنگسرای سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» تغییر کرد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از روابط عمومی این فرهنگسرا «محمد سعادت» مدیر مراکز فرهنگی و

آرمان شرق:ساعاتی پس از مراسم تدفین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسمی با عنوان “سردار دلها” که در فرهنگسرای بهاران برگزار شد ، نام این فرهنگسرا به فرهنگسرای سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» تغییر کرد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از روابط عمومی این فرهنگسرا «محمد سعادت» مدیر مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۱۷ با اعلام این خبر گفت: در یادواره سردار دلها از سر در جدید فرهنگسرای بهاران و سردیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

در این یادواره که باحضور حجت الاسلام «میثم امرودی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران , آیت الله «محمدحسین اختری» دبیر کل شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)و سردار «اسماعیل کوثری» جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد از خانواده شهیدان «هادی طارمی» و «وحید زمانی نیا» همرزمان سپهبد سلیمانی تجلیل و تابلو جدید فرهنگسرا نصب شد.

گفتنی است در این مراسم ۲۵ خانواده شهدای مدافع حرم  به طور خاص حضور داشتند . پیش تر نیز رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با جمعی از فعالان حوزه مقاومت، از تغییر نام فرهنگ‌سرای بهاران به فرهنگ‌سرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.