تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 14:01
کد خبر : 56150

امسال سال پیکان است

امسال سال پیکان است

آرمان شرق: هافبک پیکان در خصوص شرایط خودش و دعوت به اردوی تیم ملی صحبت کرد. به گزارش آرمان شرق امیرحسین کریمی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش و پیکان اظهار داشت:‌ شرایط خیلی خوبی داریم و نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات‌مان را زود شروع کردیم تا به شرایط مناسب برسیم

آرمان شرق: هافبک پیکان در خصوص شرایط خودش و دعوت به اردوی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش آرمان شرق امیرحسین کریمی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای خودش و پیکان اظهار داشت:‌ شرایط خیلی خوبی داریم و نسبت به سایر تیم‌ها تمرینات‌مان را زود شروع کردیم تا به شرایط مناسب برسیم و لیگ را در وضعیت خوبی شروع کنیم و در حال حاضر هم شرایط خیلی خوب است و به فصل جدید امیدوار هستیم.

وی افزود: فکر می‌کنم امسال سالِ پیکان باشد و بتوانیم با تیم خوبی که داریم نتایج قابل قبولی بگیریم و اتفاقات و نوسانات فصل گذشته در تیم ما نباشد. تیم خوب و جوانی داریم که همه چیزش برای موفقیت خوب است و امید زیادی دارم که امسال موفق باشیم.

هافبک پیکان در مورد تغییرات این تیم هم گفت: بازیکنانی از جمع ما جدا شدند و نفراتی هم به جای آنها با نظر خود آقای فرکی جذب کردیم که فکر می‌کنم قدرت مضاعفی به تیم بدهند. نفرات جدید هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و مطمئنم می‌توانند مثمر ثمر باشند.

کریمی در مورد ماندنش در پیکان و رد کردن پیشنهادات خوبی که داشت عنوان کرد: پیشنهاداتی داشتم ولی خیلی زود با پیکان به توافق رسیدم. همان اوایل به دفتر باشگاه رفتم و ظرف ۴-۳ دقیقه به توافق رسیدیم تا در پیکان ماندنی شوم. واقعا پیکان باشگاه خوبی است و اینجا راحت هستم و از شرایط خودم راضی‌ام.

وی در مورد پیشنهاداتش گفت: پیشنهاداتی داشتم که از تیم‌های خوبی بود و پرسپولیس هم با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده بود و مستقیم با خودم صحبتی نداشتند ولی به هر جهت تصمیم بر این شد که در پیکان بمانم.

هافبک پیکان در مورد دعوتش به تیم ملی هم عنوان کرد: بازی برای تیم ملی و پوشیدن پیراهن آن برای هر بازیکنی افتخار است و خودم هم از این بابت خوشحالم. ویلموتس با فهرست جدید خود نشان داد که لیگ و بازی‌های داخلی را به خوبی رصد کرده و زیر ذره‌بین برده و بازی‌ها را نگاه می‌کند.

کریمی در مورد اینکه انتظار دعوت شدن داشت یا نه هم گفت: من همه تلاشم را برای رسیدن به تیم ملی به کار می‌گیرم و واقعاً هدفم این بود که در فصل جدید به تیم ملی دعوت شوم و می‌دانستم بالاخره دیر یا زود دعوت خواهم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.