تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 14:07
کد خبر : 56086

ببرها مربی خود را کشتند

ببرها مربی خود را کشتند

آرمان شرق:چهار ببر در طول تمرین نمایشی در سیرکی در جنوب ایتالیا با آسیب رساندن به مربی خود باعث مرگ او شدند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، ساعت ۱۹:۰۰ عصر روز پنج‌شنبه به وقت محلی یکی از ببرهای سیرک “اورفی” که در “تریجیانو” واقع در استان “باری” ایتالیا بوده، ابتدا به

آرمان شرق:چهار ببر در طول تمرین نمایشی در سیرکی در جنوب ایتالیا با آسیب رساندن به مربی خود باعث مرگ او شدند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، ساعت ۱۹:۰۰ عصر روز پنج‌شنبه به وقت محلی یکی از ببرهای سیرک “اورفی” که در “تریجیانو” واقع در استان “باری” ایتالیا بوده، ابتدا به اتوره وبر، مربی ۶۱ ساله خود حمله کرد و پس از آن سه ببر دیگر نیز به او پیوستند.

پس از این حمله، ببرها در حال بازی با بدن این مربی در قفس خود بودند که امدادگران و کارکنان سیرک مداخله کردند، هر چند این مربی کمی بعد به دلیل جراحات وارد شده جان باخت.

گفته می‌شود آقای وبر که در سیرک “اورفی” مشغول به کار بود، یکی از بهترین مربیان سیرک شناخته شده در ایتالیا بوده است.

این حمله در حالی رخ داده که قرار بوده یک ساعت بعد، نمایشی توسط این سیرک اجرا شود که اساس آن بر حیواناتی از جمله ببرها، شترها، گورخرها و گاومیش‌های آمریکایی بوده است.

ببرهای این سیرک در حال حاضر از سیرک خارج شده و به یک پارک سافاری منتقل شده‌اند.

پلیس محلی نیز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

سیرک “اورفی”  در ۱۵ ژوئن وارد “تریجیانو” شده و انتظار می‌رفت تا ۱۴ ژوئیه در این شهر باقی بماند. اما با وجود این اتفاق مشخص نیست اجراهای این سیرک کوتاه‌تر شود یا طبق روال گذشته باقی بماند.

بنا بر گزارش بی‌بی‌سی، حدود ۴۰ کشور از جمله ۲۰ کشور در اروپا به طور کامل یا جزیی استفاده از حیوانات وحشی را در سیرک‌ها ممنوع کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.