تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 18:12
کد خبر : 56011

گلایه های کریم باقری

گلایه های کریم باقری

آرمان شرق:همین چند روز پیش بود که وقتی کریم باقری برای مشخص شدن وضعیت مالی خود به باشگاه پرسپولیس رفته بود فرصت را مغتنم شمرد و صحبت هایی با مدیریت باشگاه انجام داد . به گزارش آرمان شرق باقری که هنوز یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد از چهارشنبه تمرین بازیکنان را آغاز کرد

آرمان شرق:همین چند روز پیش بود که وقتی کریم باقری برای مشخص شدن وضعیت مالی خود به باشگاه پرسپولیس رفته بود فرصت را مغتنم شمرد و صحبت هایی با مدیریت باشگاه انجام داد .

به گزارش آرمان شرق باقری که هنوز یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد از چهارشنبه تمرین بازیکنان را آغاز کرد وکماکان در انتظار معرفی سرمربی جدید است. نا گفته نماند این مربی متواضع در برابر پرسش خبرنگار میزان در مورد پیشنهاد سرمربی گری پرسپولیس با فروتنی گفت: من در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم و اگر بخواهم سرمربی شوم باید از تیم‌های دیگر مربیگری را آغاز کنم.

مربی با اخلاق پرسپولیس که پیشتر از عدم مشورت با وی در انتخاب سرمربی جدید گلایه کرده بود پس از تمرین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که از یک مربی شناخت نداشته باشم در موردش اظهارنظر نمی‌کنم ضمن اینکه پس از انتخاب سرمربی اگر شرایط مهیا بود و سرمربی جدید خواست در پرسپولیس به کارم ادامه می‌دهم، در غیر این صورت در کنار هواداران حامی پرسپولیس خواهم ماند. حق سرمربی است که دستیارانش را خودش انتخاب کند. بود و نبود من چندان فرق نمی‌کند، چرا که نفرات جایگزین می‌آیند کارشان را انجام می‌دهند. قرار نیست که تا ابد در پرسپولیس بمانم.

این هافبک دفاعی کهنه کار پرسپولیس درباره اینکه آیا مدیران باشگاه در مورد جذب بازیکن و آوردن سرمربی جدید با وی مشورت کرده‌اند، تصریح کرد: در مورد جذب بازیکن مشورتی با من نشد و در رسانه‌ها دیدم که فرشاد احمدزاده به تیم برگشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.