تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 13:45
کد خبر : 55080

صدام ایرانی اعدام شد/ تصویر

صدام ایرانی اعدام شد/ تصویر

آرمان شرق: مقامات قضایی استان اصفهان با انتشار اسم محمدجواد شمس، قاتل ملیکای ۵ساله جزییات اعدام وی را شرح داد. به گزارش آرمان شرق،‌ پزشکی قانونی پس از تایید سلامت روحی و روانی این قاتل شیطان صفت روحیه او را شخصیتی استبدادی همانند صدام دیکتاتور سابق عراق دانست . غلامرضاانصاری، رییس کل دادگستری اصفهان در این

آرمان شرق: مقامات قضایی استان اصفهان با انتشار اسم محمدجواد شمس، قاتل ملیکای ۵ساله جزییات اعدام وی را شرح داد.

به گزارش آرمان شرق،‌ پزشکی قانونی پس از تایید سلامت روحی و روانی این قاتل شیطان صفت روحیه او را شخصیتی استبدادی همانند صدام دیکتاتور سابق عراق دانست .

غلامرضاانصاری، رییس کل دادگستری اصفهان در این باره اظهار کرد: سحرگاه امروز حکم اعدام محمدجواد شمس که به جرم قتل عمد ملیکای ۵ ساله، اھل و ساکن فلاورجان اصفھان در شعبه اول دادگاه کیفری یک دادگستری استان به قصاص نفس و به اتهام تجاوز به مریم ۱۸ ساله خواهر ملیکا به اعدام در ملاعام محکوم شده بود در یکی از میادین اصلی شھرستان فلاورجان و در ملأ عام به اجرا درآمد.

قاتل+ملکیای+پنج+ساله (۱)

متھم این پرونده در مھر ماه سال جاری در پی یک معامله شوم مواد مخدر، ملیکا طفل ۵ ساله فلاورجانی را به گروگان گرفته و به قتل رسانیده بود و با اقدامات سریع قضایی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و در کمترین زمان مورد محاکمه قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.