تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 دی 1397 - 16:39
کد خبر : 54285

سفر هنیه به مسکو به تعویق افتاد

سفر هنیه به مسکو به تعویق افتاد

آرمان شرق:شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی از تاخیر سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به روسیه خبر داد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی  به نقل از منابع رسانه‌ای عربی اعلام کرد که سفر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به روسیه که قرار بود در اواسط ماه

آرمان شرق:شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی از تاخیر سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به روسیه خبر داد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی  به نقل از منابع رسانه‌ای عربی اعلام کرد که سفر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به روسیه که قرار بود در اواسط ماه جاری میلادی صورت بگیرد، بنا به درخواست مسکو به تاخیر افتاده است.

این شبکه عبری‌زبان همچنین اعلام کرد: پس از  خروج کارمندان تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق گذرگاه “رفح”،  مصر عبور از این گذرگاه را یک طرفه کرد و این گذرگاه بسته شده است.

طبق گزارش شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی، سفر هنیه پس از فشارهای مشترک دولت اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین لغو شده است.

عبد الحفیظ نوفل، سفیر فلسطین در روسیه نیز با اعلام این خبر به خبرگزاری اینترفاکس روسیه گفت: این سفر با پیشنهاد طرف فلسطینی و به دلیل دشواری وضعیت کنونی به تعویق افتاده است. مسکو امیدوار است موعد جدیدی برای آن مشخص و تفاهمی در این زمینه حاصل شود. وی افزود: برنامه سفر به مسکو لغو نشده و در آینده انجام خواهد شد.

روز جمعه ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اسماعیل هنیه روز پانزدهم ژانویه به مسکو سفر خواهد کرد و در جریان آن با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه دیدار خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.