تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 17:51
کد خبر : 53444

اظهارات ضد و نقیض نمایندگان درباره استعفای وزیر بهداشت

اظهارات ضد و نقیض نمایندگان درباره استعفای وزیر بهداشت

آرمان شرق: ساعاتی پیش بود که الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس در قالب توئیتی اعلام کرد که وزیر بهداشت در اعتراض به بودجه حوز سلامت استعفا داده و به نشانه اعتراض در جلسات اخیر هیئت دولت حضور نیافته است. به گزارش آرمان شرق به نقل از خبر آنلاین، حال برخلاف توئیت الیاس حضرتی عضو

آرمان شرق: ساعاتی پیش بود که الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس در قالب توئیتی اعلام کرد که وزیر بهداشت در اعتراض به بودجه حوز سلامت استعفا داده و به نشانه اعتراض در جلسات اخیر هیئت دولت حضور نیافته است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از خبر آنلاین، حال برخلاف توئیت الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید مجلس که از استعفای وزیر بهداشت به علت کاهش بودجه سلامت خبر داده بود، سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه و دیگر عضو فراکسیون امید علت حضور نیافتن قاضی زاده هاشمی در وزراتخانه را سرماخوردگی او اعلام کرد.

اولین بار الیاس حضرتی نماینده تهران بود که از استعفای وزیر بهداشت خبر داد. او در حساب توییتر خود نوشت: «متاسفانه باخبر شدم، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه‌ سلامت، استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند.وظیفه تمام دلسوزان است که مانع از استعفای ایشان شوند و امیدوارم به‌زودی وزیر بهداشت دوباره در دولت حاضر شوند».

با وجود آنکه برخی نمایندگان دیگر نیز این خبر را تائید کردند اما رمضانعلی سبحانی‌فر عضو فراکسیون امید و سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با خبر آنلاین این خبر را تکذیب کرد و گفت: «وزیر بهداشت به علت سرماخوردگی نتوانسته است در محل کار خود حاضر شود».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.