تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 13:58
کد خبر : 53369

آسیا ایران را مدعی قهرمانی جام ملت‌ها می‌داند

آسیا ایران را مدعی قهرمانی جام ملت‌ها می‌داند

آرمان‌شرق: آقای گل جام ملت های ۱۹۸۰ آسیا در کویت گفت: تمام آسیا و تیم های بزرگ این قاره احترام خاصی برای تیم ملی ایران قائل هستند و ما را مدعی جدی قهرمانی در هفدهمین دوره جام ملت ها در امارات می دانند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، بهتاش فریبا با حمایت

آرمان‌شرق: آقای گل جام ملت های ۱۹۸۰ آسیا در کویت گفت: تمام آسیا و تیم های بزرگ این قاره احترام خاصی برای تیم ملی ایران قائل هستند و ما را مدعی جدی قهرمانی در هفدهمین دوره جام ملت ها در امارات می دانند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، بهتاش فریبا با حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در طول دوران حضور کی روش در تیم ملی همیشه از نظر فنی یکی از حامیان تیم ملی بودم و به این مربی اعتقاد زیادی دارم.
وی ادامه داد: تیم ملی در پنج ساله گذشته همیشه تیم اول آسیا بوده و ما امروز شاهد تغییرات بنیادین در تیم ملی هستیم که این اتفاق بسیار بزرگی برای ما است. امروز دیگر کسی نگران مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی نیست چرا که در هر پست چند بازیکن بسیار ارزشمند در اختیار داریم.
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تنها مشکل من با کی روش در تمامی سال های گذشته مسایل جانبی و حواشی زیاد او بوده که دیگر زمان صحبت کردن در خصوص این مساله نیست و ما امروز همه باید از تیم ملی حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: به اعتقاد من امروز کی روش بهترین تیم ملی سالیان اخیر را در اختیار دارد و امیدوارم مصدومان هم هر چه سریعتر به ترکیب اضافه شوند. عیار واقعی کی روش می تواند در این رقابت ها مشخص شود.
فریبا اظهار داشت: تیم ملی از همان آغاز کارش در جام ملت های امارات کار سختی در پیش خواهد داشت و نباید تصور کنیم در مرحله گروهی رقبای آسانی در انتظارمان هستند.
وی افزود: به طور حتم عراق یکی از شگفتی های این جام خواهد بود و فراموش نکنید ویتنام، دیگر رقیب ما، در آخرین دیدارش در رده سنی امید با تیم ایران ۴ گل به ما زد که این نشان از سرمایه گذاری خوب آنها در فوتبال دارد.
آقای گل جام ملت های ۱۹۸۰ آسیا در کویت گفت: اگر تیم ملی بتواند به عنوان صدرنشین از گروه خود به مرحله بعد صعود کند کار بسیار آسان تری در پیش خواهد داشت و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. ما با این اتفاق حداقل تا مرحله یک چهارم نهایی با حریفانی چون کره جنوبی و ژاپن بازی نخواهیم داشت. تمام آسیا برای تیم ملی کشورمان احترام قائل هستند و ما را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت ها می دانند.
وی در خصوص مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت های آسیا اظهار داشت: به هیچ عنوان این مساله قابل پیش بینی نیست اما به اعتقاد من ایران، عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، امارات و قطر شانس های اصلی هستند.
فریبا افزود: تنها پیش بینی که می توانم در خصوص هفدهمین دوره رقابت ها کنم شگفتی سازی یکی از تیم های عربستان یا عراق است.
کشور امارات از پانزدهم دی ماه جاری میزبان هفدهمین دوره جام ملت های آسیا است که تیم ایران در گروه سوم با تیم های عراق، یمن و ویتنام هم گروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.