تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 13:31
کد خبر : 53366

آرمان‌شرق: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۳۹۸ و در صورت تایید نهایی نمایندگان مجلس و شورای نگهبان زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفر به عتبات عالیات معاف می شوند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، مرتضی آقایی افزود: بر اساس لایحه

آرمان‌شرق: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۳۹۸ و در صورت تایید نهایی نمایندگان مجلس و شورای نگهبان زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفر به عتبات عالیات معاف می شوند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، مرتضی آقایی افزود: بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۳۹۸ از سوی دولتT ایام معافیت زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج ۲۴ شهریور تا ۱۲ آبان ۹۸ تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در اربعین گذشته نیز از سوی دولت پیشنهاد و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی زائران اربعین امسال از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف شدند که امید است با توجه به لایحه پیشنهادی برای سال آینده نیز اجرایی شود.
وی اظهار داشت: بر همین اساس عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات در ایام عادی در طول مدت سال به دو صورت برای خروج زمینی یا هوایی تعیین شده است.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بر اساس این لایحه افرادی که از طریق مرزهای زمینی یا دریایی عازم سفر به عتبات هستند در طول مدت سال به جز ایام اربعین حسینی باید مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و در صورت خروج از مرز هوایی ۳۷ هزار و ۵۰۰ پرداخت می کنند.
به گفته وی، زائران حج تمتع نیز بر اساس این لایحه باید برای خروج از کشور مبلغ ۱۱۰ هزار تومان در زمان خروج از کشور و اعزام به عربستان پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.