تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 10:21
کد خبر : 52162

ستاره جدید آرژانتینی در راه انگلستان

ستاره جدید آرژانتینی در راه انگلستان

آرمان شرق:توپچی‌های لندنی به دنبال جذب ستاره ۲۲ ساله بوکاجونیورز هستند و البته در این راه با پیشنهاد مالی بالای این باشگاه مواجه شده‌اند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، نشریه سان انگلیس نوشته است که بازی کریستین پاون، بال تیم بوکاجونیورز آرژانتین مورد توجه استعدادیاب‌های باشگاه آرسنال قرار گرفته است و آنها

آرمان شرق:توپچی‌های لندنی به دنبال جذب ستاره ۲۲ ساله بوکاجونیورز هستند و البته در این راه با پیشنهاد مالی بالای این باشگاه مواجه شده‌اند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، نشریه سان انگلیس نوشته است که بازی کریستین پاون، بال تیم بوکاجونیورز آرژانتین مورد توجه استعدادیاب‌های باشگاه آرسنال قرار گرفته است و آنها برای خرید این بازیکن ۲۲ ساله با باشگاه آرژانتینی تماس گرفته‌اند اما خرید او برای توپچی‌ها رقمی بالا نزدیک به ۴۰ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

آرسنال می‌خواهد بازیکنی که دو هفته پیش در مادرید در فینال جام لیبرتادورس به میدان رفت را در بازار ژانویه بخرد اما رقم بالای بوکا به علاوه مصدومیت اخیر این بازیکن در فینال جام لیبرتادورس سبب شده که آرسنالی‌ها کمی به تردید بیفتند.

اونای امری جزو طرفداران سرسخت پاون است و با او می‌خواهد به خط حمله‌اش قدرت بیشتری بدهد. او می‌تواند در آرایش بازی آرسنال موفق باشد و نسبت به بسیاری از بازیکنان توپچی‌ها سریع‌تر است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.