تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 11:41
کد خبر : 52014

اولین خرید زمستانی تراکتورسازی

اولین خرید زمستانی تراکتورسازی

آرمان شرق:هافبک صنعت نفت آبادان به احتمال زیاد اولین خرید تراکتوری‌ها خواهد بود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که برنامه‌های زیادی برای نقل و انتقالات زمستانی دارد و قصد دارد با جذب چند بازیکن نفراتش را تقویت کند و نیم فصل دوم تیم کاملتری در اختیار داشته

آرمان شرق:هافبک صنعت نفت آبادان به احتمال زیاد اولین خرید تراکتوری‌ها خواهد بود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که برنامه‌های زیادی برای نقل و انتقالات زمستانی دارد و قصد دارد با جذب چند بازیکن نفراتش را تقویت کند و نیم فصل دوم تیم کاملتری در اختیار داشته باشد.

تراکتورسازان چند گزینه برای نقل و انتقالات مد نظر خود دارند و مذاکراتی با این گزینه‌ها انجام داده‌اند ولی تا کنون فقط یک گزینه به نهایی شدن این انتقال نزدیک شده و آن هم اکبر ایمانی است.

هافبک دفاعی صنعت نفت که چندی پیش اعلام کرده بود قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد و جدایی‌اش قطعی است، مذاکرات مثبتی با تراکتوری‌ها داشته و اگر توافق نهایی حاصل شود اولین خرید زمستانی سرخ‌های تبریزی خواهد بود.

ایمانی ابتدای فصل هم مذاکراتی با تراکتورسازی داشت ولی در نهایت به توافق نرسید و به صنعت نفت رفت ولی حالا به نظر می‌رسد احتمال این همکاری بیشتر از قبل باشد.

تراکتورسازی در پست هافبک دفاعی تنها مهدی مهدی پور را در اختیار دارد و نیاز به جذب یک بازیکن در این پست دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.