تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 - 12:57
کد خبر : 48684

رئیس جمهوری روز دانشجو در کدام دانشگاه سخنرانی می کند ؟

آرمان شرق:معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه هنوز پاسخی از سوی ریاست جمهوری برای حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو دریافت نکرده‌ایم، گفت: زمان و مکان حضور ایشان هفته آینده مشخص می‌شود. به گزارش آرمان شرق ،دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، در خصوص آخرین اخبار از دانشگاه

آرمان شرق:معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه هنوز پاسخی از سوی ریاست جمهوری برای حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو دریافت نکرده‌ایم، گفت: زمان و مکان حضور ایشان هفته آینده مشخص می‌شود.

به گزارش آرمان شرق ،دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، در خصوص آخرین اخبار از دانشگاه محل حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو هر ساله در یکی از دانشگاه‌های کشور حاضر می‌شوند و امسال نیز  قرار شده این مراسم برگزار شود اما دانشگاه محل حضور رئیس جمهور تا هفته آینده مشخص می‌شود چرا که هر دانشگاهی که میزبان حضور دانشجو باشد، فرصتی را می‌خواهد تا مقدمات حضور ایشان در آن دانشگاه و برگزاری مراسم را فراهم کند.

وی در ادامه تصریح کرد: زمان حضور رئیس جمهور به مناسبت مراسم روز دانشجو طبیعتا باید قبل از ۱۶ آذر برگزار باشد. چرا که به طور معمول اگر برنامه‌ای به مناسبت این روز برگزار شود، به علت مقارن بودن ۱۶ آذر با روز تعطیل(جمعه) باید در روزهای قبل از این روز برگزار شود و برگزاری آن بعد از ۱۶ آذر نیز اهمیتی ندارد اما به طور کلی در خصوص زمان برگزاری این مراسم و مکان حضور رئیس جمهور، دفتر ریاست جمهوری تصمیم‌گیری می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران طبق روال هر سال مدتی قبل از روز دانشجو از حضور رئیس جمهور برای حضور در این دانشگاه دعوت می‌کند و امسال نیز این دعوت از ایشان برای حضور در دانشگاه تهران به عمل آمده و منتظر پاسخ از سوی دفتر ریاست جمهوری هستیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.