تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 20:17
کد خبر : 48608

رجز خوانی فرمانده نیروهای نظامی اسرائیل درباره مهار قدرت ایران

رجز خوانی فرمانده نیروهای نظامی اسرائیل درباره مهار قدرت ایران

آرمان شرق: رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد که به لطف اقدامات نظامی این رژیم توانمندی‌های ایران در سوریه، با آنچه که خود ایران می‌خواسته بسیار فاصله دارد. به گزارش آرمان شرق از ایسنا، گادی آیزنکوت، رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این حقیقت که توانایی‌های آن‌ها با آنچه که خواهانش بودند، بسیار

آرمان شرق: رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد که به لطف اقدامات نظامی این رژیم توانمندی‌های ایران در سوریه، با آنچه که خود ایران می‌خواسته بسیار فاصله دارد.

به گزارش آرمان شرق از ایسنا، گادی آیزنکوت، رئیس نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این حقیقت که توانایی‌های آن‌ها با آنچه که خواهانش بودند، بسیار فاصله دارد تنها نتیجه‌ فعالیت‌های عملیاتی باکیفیت ماست.

وی اضافه کرد که نیروهای نظامی رژیم صهیونستی به خنثی‌سازی این گونه تلاش‌ها ادامه خواهند داد.

به گزارش ایسنا، ادعای حضور نظامی ایران در سوریه به‌طور مرتب از سوی صهیونیست‌ها تکرار می‌شود. مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.

مقامات روس و سوریه نیز بارها خاطر نشان کرده‌اند که ایران به درخواست دمشق و برای مقابله با تروریسم در سوریه حضور داشته و این حضور، مطابق با قوانین بین‌المللی است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.