تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 10:38
کد خبر : 47918

نمی دانیم به خانواده‌هایمان چه بگوییم

نمی دانیم به خانواده‌هایمان چه بگوییم

آرمان شرق:گلر با تجربه پارس جم در خصوص مسائل و مشکلات مالی تیمش صحبت کرد. به گزارش آرمان شرق رحمان احمدی این روزها با رسیدن به ترکیب اصلی پارس جم دوباره به لیگ برتر برگشته است، گفتگوی او با ایلنا را می‌خوانید: بهتر است از کمی قبل‌تر شروع کنیم، چه شد که بعد از چند

آرمان شرق:گلر با تجربه پارس جم در خصوص مسائل و مشکلات مالی تیمش صحبت کرد.

به گزارش آرمان شرق رحمان احمدی این روزها با رسیدن به ترکیب اصلی پارس جم دوباره به لیگ برتر برگشته است، گفتگوی او با ایلنا را می‌خوانید:

بهتر است از کمی قبل‌تر شروع کنیم، چه شد که بعد از چند هفته نیمکت نشینی به دروازه تیمت رسیدی؟

خب این نظر سرمربی بود، واقعیتش من خیلی پیش از بازی با سپیدرود آماده بازی بودم اما با احترام به نظر کادر فنی حرفی نزدم تا تیم بتواند به شرایط بهتری برسد. در هر حال همانطور که گفتم این نظر سرمربی بود و البته آمادگی بازیکنان از نظر روحی و جسمی هم تاثیرگذار است. خدا را شکر از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستم و خوشبختانه در دو بازی گذشته هم نشان دادم که آماده هستم تا از دروازه تیمم دفاع کنم.

بازی با سپیدرود را دیدم، خیلی خوب بودی و البته با شکست تیمت به پایان رسید؟

بازی با سپیدرود خیلی متفاوت بود، واقعا باید بگویم که این تیم با توجه به بضاعتش بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، واقعیت این است که سپیدرود به دنبال جمع کردن امتیاز است به همین خاطر وقتی به گل می‌رسد واقعا گل زدن و جبران سخت می‌شود. به هر حال شما لطف دارید و من هم تلاش کردم بیشتر دروازه تیمم باز نشود.

برد مقابل پیکان، اوضاع را در پارس بهتر کرده است، اینطور نیست؟

بله خوشبختانه در دومین بازی که حضور داشتم توانستیم با سه گل حریف را شکست دهیم و این برای ما خیلی باارزش بود. بازی با پیکان تیمی که چند فصل از وجود یک مربی بهره می‌برد، سخت است و آنها خوب بازی کردند. زدن سه گل به تیم پیکان نشان می‌دهد پارس جنوبی جم حتی از سال گذشته هم بهتر است. منتها مسائلی است که اجازه نمی‌دهد این تیم تمرکز کافی داشته باشد.

حتماً مشکلات مالی را می‌گویی، درست است؟

بله متاسفانه بازیکنان ما حیا دارند و حرف نمی‌زنند. شما در این مدت ندیدید که بازیکنان ما علیه باشگاه مصاحبه کنند یا دست به اعتراض بزنیم و حاشیه‌ای درست کنیم. ما با اشتیاق فراوان کار می‌کنیم و کادر فنی هم زحمت می‌کشد. انتظار ما این است که مسوولان هم مشکلات مالی را برطرف کنند. اگر مشکلات حل شود و تیم به خوبی حمایت شود قطعاً می‌توانیم نتایج بهتری در مسابقات امسال بگیریم.

انگار دل پری داری؟

بله متاسفانه در حالی که باید تمرکزمان روی بازی‌ها باشد، گرفتار امروز و فردا کردن‌های مسوولان هستیم. من از شما می‌پرسم این همه زحمت و تلاش بازیکنان در تیم برای چیست؟ باید به خانواده‌هایمان چه بگوییم؟ چه جوابی مسوولان دارند، ما که هوا نمی‌خوریم. با این هزینه‌های سرسام‌آور، مسوولان تیم مدام امروز و فردا می‌کنند.

از اول فصل چقدر دریافت کردید؟

به بازیکنان ۱۵ درصد پرداخت شده اما تا جایی که من می‌دانم به کادر فنی حتی این هم پرداخت نشده است. جالب است که برای همه چیز پول هست اما برای بازیکنان نیست. اگر قصد و غرضی دارند، لطف کنند زودتر تکلیف بازیکنان را مشخص کنند. اینطوری زحمت همه تیم به باد می‌رود، خدا را شکر تیم در شرایط خوبی است حیف است که با این کارها به حاشیه برود.

هفته آینده هم باید به اصفهان بروید، برای شما که اصفهان غریب نیست؟

خاطرات و روزهای بسیار خوبی در اصفهان داشتم. واقعا خوشحالم که یک بار دیگر مردم اصفهان را خواهم دید. بازی با ذوب آهن قطعاً سخت خواهد بود. این تیم تاکنون نتیجه مورد انتظار را نگرفته و در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز خواهد بود. ما هم به دنبال ادامه روند خوبمان هستیم. کار مشکلی داریم اما امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم.

اما ذوب آهن با باختی که مقابل تراکتورسازی داشت تقریباً در بحران قرار دارد؟ این به شما کمک خواهد کرد.

اتفاقاً برعکس، ذوب آهن با این شرایط خیلی خطرناک است و باید خیلی مواظب باشیم که نخستین قربانی برای خروج ذوب آهن از بحران نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.