تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 18:35
کد خبر : 44561

با دوربین فوق پیشرفته تازه سونی آشنا شوید

با دوربین فوق پیشرفته تازه سونی آشنا شوید

آرمان شرق: دوربین جدید سونی با مدل HX99 که دارای بدنه کوچک و جمع و جوری است، با قابلیت زوم ۳۰ برابر می تواند برای تعطیلات بعدی به دوربین مورد علاقه شما تبدیل شود. به گزارش آرمان شرق، شاید برای خیلی از افراد سوال باشد که چگونه با وجود گوشی کوچکی که در جیب جای

آرمان شرق: دوربین جدید سونی با مدل HX99 که دارای بدنه کوچک و جمع و جوری است، با قابلیت زوم ۳۰ برابر می تواند برای تعطیلات بعدی به دوربین مورد علاقه شما تبدیل شود.

به گزارش آرمان شرق، شاید برای خیلی از افراد سوال باشد که چگونه با وجود گوشی کوچکی که در جیب جای گرفته و می تواند در هر موقعیتی به سادگی برای شما عکاسی کند، نیاز به دوربین عکاسی جذاب حس شود؟ ظاهرا سونی ویژگی های گوشی از نظر سبکی و کوچک بودن را در دوربین جدید خود لحاظ کرده تا با طراحی جمع و جور بتوان مانند یک گوشی هوشمند از ان برای عکاسی راحت استفاده کند. نام این مدل سونی Cyber-shot HX99 است که ماه نوامبر ۲۰۱۸ قرار است در آمریکا به فروش برسد.

از ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت زوم اپتیکال ۳۰ برابری، فیلمبرداری با رزولوشن ۴K  و عکاسی پی در پی با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد که آن را تبدیل به دوربینی محبوب برای افرادی که همیشه در سفر هستند، می کند. سونی باور دارد که این یکی از کوچکترین دوربین های دنیا از نظر اندازه است.

مشخصات این دوربین با زوم ۳۰ برابر چیست؟

این دوربین به سنسور‌های ۱۸.۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۳ اینچی اکسمور آر، سونی با لنز ۷۲۰-۲۴ میلی‌متری زایس مجهز شده‌ است. همچنین در این محصول، سونی از لرزشگیر اپتیکالی به نام SteadyShot نیز بهره برده است تا امکان ثبت تصاویر در فواصل کانونی زیاد بدون نیاز به سه ‌پایه و حذف لرزش‌ های دست، فراهم باشد.

اگر به دنبال دوربینی با قدرت و کیفیت بالا هستید می توانید از این دوربین جدید سونی لذت ببرید. این دوربین قادر است به راحتی ویدئوهای با کیفیت ۴K را برای شما ضبط کند و از تکنولوژی Eye AF با خط آلفا بهره می برد که با سرعتی کمتر از ۰.۰۹ ثانیه می تواند اتوفوکوس سریع را روی سوژه انجام دهد.

البته این دوربین در عکاسی در نور کم پیروز نشده و حساسیت آن در حالت عکاسی ISO ، ۶۴۰۰ است و اگر در مورد تصاویر خود حساس هستید، بهتر است این موضوع را مدنظر قرار دهید. سونی دوربین سایبرشات جدید خود  را در اوایل ماه نوامبر به قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد کرد. این قیمت برای دوربین هایی است که هیچ لنز قابل تعویض و کیفیت تصویر بسیار بالایی ندارد، اما قابلیت زوم ۳۰ برابر می تواند یکی از ویژگی های جذاب این دوربین باشد که به شما فرصت عکاسی ویژه در فضاهای باز و تعطیلات پیش رویتان را بدهد.

منبع: کالا سودا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.