تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 22:00
کد خبر : 42014

تصاویر دلخراش از حماقت ما شهروندان ایرانی!

تصاویر دلخراش از حماقت ما شهروندان ایرانی!

آرمان شرق: چندی پیش یک شهروند جمهوری چک که کشورهای مختلف دنیا را با دوچرخه سیر می کند، ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و ضمن انتقاد شدید از کثیف کاری محیط زیست و جنگل اقدام به تمیز کردن آن محدوده جنگلی کرده بود. به گزارش آرمان شرق، حال خبرگزاری میزان از هنرنمایی های تازه

آرمان شرق: چندی پیش یک شهروند جمهوری چک که کشورهای مختلف دنیا را با دوچرخه سیر می کند، ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و ضمن انتقاد شدید از کثیف کاری محیط زیست و جنگل اقدام به تمیز کردن آن محدوده جنگلی کرده بود.
به گزارش آرمان شرق، حال خبرگزاری میزان از هنرنمایی های تازه ما مردم ایران عکس هایی را انتشار داده کاری که هیچ مردمی با سرمایه های محیط زیستی خود انجام نمی دهند.
مناطق جنگلی هلومسر و اسکومحله از مناطق تفریحی اطراف آمل است که ایجاد امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی در آن طی چند مرحله در حال اجراست.

متاسفانه عدم رعایت بهداشت توسط گردشگران و همچنین انتقال زباله و نخاله‌های ساختمانی از مناطق اطراف و شهرک صنعتی مجاور موجب آلودگی این منطقه شده است. حفظ طبیعت جنگل‌های مناطق مذکور علاوه بر همیاری بومیان و گردشگران، نیازمند تدبیر و قاطعیت مسئولان در برخورد با متجاوزان به حریم طبیعت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.