تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 12:03
کد خبر : 41785

سکوت سید جلال حسینی شسته شد

سکوت سید جلال حسینی شسته شد

آرمان شرق:کاپیتان پرسپولیس بالاخره در مورد کنار رفتن از لیست کارلوس کی‌روش صحبت کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، سید جلال حسینی پس از دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: قبول ندارم بازی خوبی نکردیم چون فوتبال همین است؛ وقتی دو تیم بزرگ با این همه طرفدار برابر هم قرار

آرمان شرق:کاپیتان پرسپولیس بالاخره در مورد کنار رفتن از لیست کارلوس کی‌روش صحبت کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، سید جلال حسینی پس از دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: قبول ندارم بازی خوبی نکردیم چون فوتبال همین است؛ وقتی دو تیم بزرگ با این همه طرفدار برابر هم قرار می‌گیرند، توقع ندارید که خیلی باز کار کنند؛ هر دو تیم خیلی حواس‌شان جمع بود تا گلی دریافت نکنند؛ فوتبال در تمام دنیا همین است.

او ادامه داد: الان بازی با استقلال مهم است یا السد؟ اینطور نیست که فقط دیدار با السد مهم باشد؛ ما بازی به بازی پیش می‌رویم؛ استقلال تیمی بزرگ با بازیکنان خیلی خوب و کادر فنی قوی است و ما هم تمام تمرکزمان روی این دیدار بود؛ بچه‌های تیم امروز خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند.

کاپیتان پرسپولیس اضافه کرد: یک مشکلی که برای ما پیش آمد، مصدومیت حسین ماهینی بود و ما در این شرایط سخت یکی از بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم.

سید جلال با بیان اینکه شما کمبود بازیکن و خستگی را در ساق‌های نفرات تیم می‌بینید، عنوان کرد: فکر می‌کنم باید حق را به بازیکنان پرسپولیس داد که در این شرایط سخت تمرین می‌کنند؛ روز به روز بازیکنان کنار می‌روند و کارمان هم به مرور زمان سخت‌تر می‌شود؛ به نظرم باید تلاشمان را در کنار حمایت هوادارانمان بیشتر کنیم.

او یادآور شد: شرایطی ایجاد شده که باور کنید ما اصلا نمی‌توانیم خوب بخوابیم؛ وقتی حسین ماهینی سه، چهار هفته روی پای مصدوم‌اش بازی می‌کند، اینطور می‌شود؛ ان‌شاالله که چیزی نباشد ولی می‌گویند رباط پای او پاره شده است؛ مشکلاتی است که از قبل برای پرسپولیس گذاشته شده و روز به روز هم بیشتر می‌شود و مطمئن باشید کمتر نمی‌شود؛ الان یک بازیکن دیگر از دست بدهیم، نمی‌دانیم واقعا چه کاری کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه گرشاسبی عنوان کرده بهترین بازیکن دربی بود و شایستگی دعوت دوباره به تیم ملی را دارد، گفت: آقای گرشاسبی لطف دارند؛ برای تیم ملی در مورد چه چیزی صحبت کنم؟ درباره کسانی صحبت می‌کنم که متاسفانه نمی‌دانند من چقدر زحمت کشیدم؛ یک سری از مجریان خیلی راحت آمدند و گفتند فلانی خط خورده است؛ قبول دارم مربی بازیکنان را انتخاب می‌کند.

حسینی تاکید کرد: شما فکر می‌کنید من چند سال صبح و بعد از ظهر و در چه شرایطی تمرین کردم؟ چه ارزشی برای من قائل می‌شوند؟ نه من، تمام بازیکنانی که در تیم ملی بودند چون اصلا انتظاری نداشتم.

او ادامه داد: الان واقعا تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و با رفتن حسین ماهینی هم فکر می‌کنم مسؤولیتم سنگین تر شده است؛ امیدوار هستم بتوانیم این روند را نگه داریم تا بازیکنان در نیم فصل به تیم اضافه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.