تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 13:44
کد خبر : 41079

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با سپیدرود رشت

آرمان شرق:پرسپولیس در غیاب یکی از مهره‌های کلیدی خود برابر سپیدرود قرار می‌گیرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سپیدرود رشت است و برانکو در شرایطی تیمش را به این مسابقه می‌فرستد که بعد از این دیدار ۳ بازی دشوار و سنگین در پیش

آرمان شرق:پرسپولیس در غیاب یکی از مهره‌های کلیدی خود برابر سپیدرود قرار می‌گیرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سپیدرود رشت است و برانکو در شرایطی تیمش را به این مسابقه می‌فرستد که بعد از این دیدار ۳ بازی دشوار و سنگین در پیش دارد.

برانکو در این دیدار حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و طبق گفته برانکو وضعیت امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم مبهم است و مشخص نیست به میدان بروند ولی با توجه به کمبود بازیکن در اردوی پرسپولیس به احتمال زیاد این دو بازیکن به بازی خواهند رسید.

در دروازه سرخپوشان بیرانوند ایفای نقش خواهد کرد و جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی را در مرکز تشکیل می‌دهند. در این شرایط به احتمال زیاد شاهد حضور انصاری در سمت راست هستیم و شایان مصلح به عنوان دفاع چپ وارد ترکیب خواهد شد.

کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و عالیشاه و رسن هم در خط هافبک هجومی به میدان خواهند رفت.

منشا با وجود نمایش درخشان مقابل الدحیل بازهم نیمکت نشین می‌شود و سیامک نعمتی به میدان خواهد رفت و زوج علیپور در خط حمله است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپیدرود به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی علیپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.