تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 17:25
کد خبر : 40952

بیانیه ولایتی درباره حادثه تروریستی اهواز

آرمان شرق: علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پیامی حمله تروریستی اهواز را محکوم و به بازماندگان این حمله تسلیت گفت. به گزارش آرمان شرق، متن پیام ولایتی به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حمله ددمنشانه و تروریستی صبح امروز در اهواز و

آرمان شرق: علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پیامی حمله تروریستی اهواز را محکوم و به بازماندگان این حمله تسلیت گفت.

به گزارش آرمان شرق، متن پیام ولایتی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حمله ددمنشانه و تروریستی صبح امروز در اهواز و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی دفاع کشورمان، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

بی تردید مقاومت و ایستادگی مردم و نظام در برابر گروه های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری و همه توطئه ها و دشمنی ها که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع منطقه تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ملت‌های مظلوم منطقه و ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند را به شکست کشانده و یقینا این حرکت رذیلانه و ناجوانمردانه نیز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

همزمانی این اقدام ددمنشانه از سوی یک گروه تروریستی با هفته دفاع مقدس یادآور توطئه‌ها و دشمنی‌های صدام و ایادی استکبار و دشمنان استقلال، هویت و انسجام ملت ایران است که در جنگ تحمیلی با شکست مواجه گردیدند و در طول چهل سال گذشته همه توطئه‌ها و طراحی‌های شیطانی خود را به کار گرفتند که با مقاومت و مقابله ملت و نظام با همه تهدیدات و توطئه‌ها هر روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده شد و امروز به‌عنوان قدرت تاثیرگذاری منطقه‌ای خواب توطئه‌گران و دشمنان را به نابودی کشانده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ و شریف ایران و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می نمایم که خون پاک آنان ملت و نظام ایران را در پاسداشت آرمان ها و مقابله با هرگونه توطئه دشمنان منسجم تر و محکم تر خواهد نمود. ان شاءالله.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.