تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 10:53
کد خبر : 39433

آتش گرفتن خودرو سمند در بزرگراه کرج/تصویر

آتش گرفتن خودرو سمند در بزرگراه کرج/تصویر

آرمان شرق:در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و نیروهای آتش‌نشانان پس از مهار شعله‌های آتش و ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند. به گزارش آرمان شرق به نقل از پویا؛ ساعت ۱۵:۱۶ روز گذشته آتش‌سوزی خودروی سواری توسط خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۷۶ و

آرمان شرق:در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و نیروهای آتش‌نشانان پس از مهار شعله‌های آتش و ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از پویا؛ ساعت ۱۵:۱۶ روز گذشته آتش‌سوزی خودروی سواری توسط خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۷۶ و ایستگاه ۱۱۱ به محل حادثه در جاده مخصوص کرج ، کیلومتر ۹ ، روبه‌روی شهاب خودرو اعزام شدند.

محمد علیزادگان؛ فرمانده ایستگاه ۷۶ آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، یک دستگاه خودروی سواری سمند به علت نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از چندین دستگاه خاموش‌کننده دستی و یک رشته لوله آبدهی به سرعت به مقابله با شعله‌های آتش پرداختند و راننده خودرو را که وضعیت مساعدی نداشت، تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و نیروهای آتش‌نشانان پس از مهار شعله‌های آتش و ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.