تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 7:35
کد خبر : 118165

تیم ملی به هزار پاس نرسید

تیم ملی به هزار پاس نرسید

آرمان شرق-گروه ورزش:مجموع تعداد پاس‌های شاگردان کی‌روش در سه مسابقه مرحله گروهی عدد جالبی را نشان نمی‌دهد، چراکه آنها نتوانستند تعداد پاس‌های خود را چهار‌رقمی کنند و از مجموع ۹۸۲ پاس داده شده، ۷۳۵ پاس صحیح که درصد آن ۸/ ۷۴ بود، ثبت کردند.

تیم ملی به هزار پاس نرسید

ورزش‌سه: شاگردان کارلوس کی‌روش در کنار حذف از مرحله گروهی جام‌جهانی، در مالکیت توپ و تعداد پاس هم پایین‌تر از رقبای خود بودند. تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی مقابل انگلیس که با نتیجه ۶‌بر‌۲ مغلوب شد، پایین‌ترین آمار پاس و همچنین تعداد پاس صحیح در بین ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها را در دور اول داشت(حتی پایین‌تر از کاستاریکا که با نتیجه ۷‌بر‌صفر برابر اسپانیا شکست خورد)‌.
شاگردان کی‌روش در دیدار مقابل انگلیس فقط ۲۲۴ پاس به یکدیگر دادند که از این تعداد ۱۵۴ پاس صحیح بود. تعداد ۲۰۲ پاس صحیح از مجموع ۲۹۵ پاس صادر شده در دیدار مقابل ولز، برای ملی‌پوشان فوتبال ایران به ثبت رسید، اما آنها با وجود اینکه دوباره آمار پاس پایینی داشتند، ولی موفق شدند با نتیجه ۲برصفر به پیروزی دست پیدا کنند. ایران در دیدار مقابل آمریکا ۴۶۳ پاس داد که ۳۷۹ پاس صحیح بود و درصد بهتری نسبت به دو دیدار ابتدایی داشت، اما برتری و کسب امتیاز را در آخرین مسابقه شاگردان کی‌روش رقم نزد. مجموع تعداد پاس‌های شاگردان کی‌روش در سه مسابقه مرحله گروهی عدد جالبی را نشان نمی‌دهد، چراکه آنها نتوانستند تعداد پاس‌های خود را چهار‌رقمی کنند و از مجموع ۹۸۲ پاس داده شده، ۷۳۵ پاس صحیح که درصد آن ۸/ ۷۴ بود، ثبت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.