تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 19:53
کد خبر : 117426

ارگان مطبوعاتی سپاه: سید محمدخاتمی می تواند زمینه گفت‌وگو را فراهم کند

ارگان مطبوعاتی سپاه: سید محمدخاتمی می تواند زمینه گفت‌وگو را فراهم کند

آرمان شرق-گروه سیاست:رییس دولت اصلاحات همچنان شاخص‌ترین و مورد قبول‌ترین چهره در این طیف سیاسی است. به عبارت دیگر این نشریه جایگاه رهبری خاتمی در میان اصلاح‌طلبان را با نظر مثبت تایید کرده است.

به گزارش جماران؛ هفته نامه صبح صادق، یکی از مطالب خود را به سخنان اخیر سید محمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی اختصاص داده؛ مطلبی که در مقایسه با مطالب دیگر این نشریه درباره خاتمی تمجید حساب می‌شود؛ با تیتر «خوب اما ناکافی».

نویسنده به بخشی از صحبت‌های اخیر خاتمی اشاره کرده که گفته بود: «براندازی نه مطلوب است و نه ممکن» و این بخش را مصداق «مرزبندی» ‌با «دشمن و براندازان» برشمرده است.

نویسنده این هفته‌نامه ، در عین اینکه گفته خاتمی را «یک گام به جلو» ارزیابی کرده، ولی درباره آن نوشته که «قطعا این گام به تنهایی کافی نیست.» رویکردی که تاکنون لااقل بعد از حوادث انتخابات ٨٨ در مورد خاتمی، دیده نشده بود.

نویسنده «صبح صادق» در ادامه به جایگاه محمد خاتمی در فضای سیاسی کشور پرداخته و آورده «با وجود تلاش برخی طیف‌های جریان اصلاحات برای عبور از سیدمحمد خاتمی و همچنین فاصله‌گذاری رسمی بخشی از تندروهای اصلاح‌طلب با مشی اصلاح‌طلبی و غلتیدن در دامن براندازان می‌توان گفت، رییس دولت اصلاحات همچنان شاخص‌ترین و مورد قبول‌ترین چهره در این طیف سیاسی است.» به عبارت دیگر این نشریه جایگاه رهبری خاتمی در میان اصلاح‌طلبان را با نظر مثبت تایید کرده است.

صبح صادق در پایان جایگاه خاتمی میان اصلاح‌طلبان را باز هم جایگاه «ویژه‌ای» دانسته و ابراز امیدواری کرده که او «می‌تواند با ایجاد تفاهم در طیف اصلاحات، با پر رنگ کردن مرزبندی با دشمنان ملت ایران، زمینه گفت‌وگو را فراهم کند.»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.