تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 23:02
کد خبر : 117420

آسیا درخشید حالا نوبت ایران است/ دومین شگفتی سازی آسیایی‌ها

آسیا درخشید حالا نوبت ایران است/ دومین شگفتی سازی آسیایی‌ها

آرمان شرق-گروه ورزش:در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی آلمان و ژاپن که در گروه E حضور دارند از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد. گل نخست آلمان را در این بازی ایلکای گوندوگان (۳۳ – پنالتی) به ثمر رساند. در ادامه ریتسو دوآن (۷۵) توانست گل اول ژاپن را وارد دروازه آلمان کند تا بازی به تساوی کشیده شود. گل دوم سامورایی‌ها را هم تاکوما آسانو (۸۳) زد.

آسیا درخشید حالا نوبت ایران است/ دومین شگفتی سازی آسیایی‌ها

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی آلمان و ژاپن که در گروه E حضور دارند از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد. گل نخست آلمان را در این بازی ایلکای گوندوگان (۳۳ – پنالتی) به ثمر رساند. در ادامه ریتسو دوآن (۷۵) توانست گل اول ژاپن را وارد دروازه آلمان کند تا بازی به تساوی کشیده شود. گل دوم سامورایی‌ها را هم تاکوما آسانو (۸۳) زد.

فارس: دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و ژاپن در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی با پیروزی نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن که در گروه E حضور دارند از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.

گل نخست آلمان را در این بازی ایلکای گوندوگان (۳۳ – پنالتی) به ثمر رساند. در ادامه ریتسو دوآن (۷۵) توانست گل اول ژاپن را وارد دروازه آلمان کند تا بازی به تساوی کشیده شود. گل دوم سامورایی‌ها را هم تاکوما آسانو (۸۳) زد.

در ادامه رقابت‌های روز چهارم تیم‌های اسپانیا و کاستاریکا از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.