تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 - 14:24
کد خبر : 113638

برگزاری هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاری

برگزاری هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاری

آرمان شرق-گروه ارتباطات: هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاریهجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

آرمان شرق-گروه ارتباطات: هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاری

جدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۴-۲۳ آبان ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه این رویداد، موضوع این دوره سمپوزیوم “قدرت و مدیریت شبکه ای در روابط عمومی” خواهد بود و در بخش مطالعه و پنل های علمی موردی، نقش این نوع روابط عمومی در صنعت گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ضمناً این دوره از سمپوزیوم، با حمایت معنوی انجمن بین المللی روابط عمومی و مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد.همچنین در حاشیه این رویداد علمی، نوزدهمین دوره “جشنواره برترین های روابط عمومی ایران” با رویکرد انتخاب و معرفی روابط عمومی های برتر سال ۱۴۰۰ در دو بخش ملی و استانی، و نیز مدیران ارشد ارتباط گستر، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی و تجلیل از دستاوردهای علمی روابط عمومی در دو سال اخیر برگزار خواهد شد.
همچنین در روز ۲۳ آبان ماه، دو کارگاه آموزشی با تدریس مدرسان برتر به شکل مجازی برگزار خواهد شد.علاقه مندان می توانند از هم اینک ضمن تماس با شماره های تماس ۶۶۵۶۴۴۵۸ – ۶۶۵۶۴۴۵۹ برای ثبت نام اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.