تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 - 22:49
کد خبر : 113371

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در شرایط کنونی تنها امید عالیشاه و شیخ دیاباته را به عنوان مصدوم در اردوگاه خود دارد که شرایط همراهی این تیم را ندارند. وضعیت بیرانوند نیز بعد از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی نصیبش شده همچنان نامشخص است اما احتمال اینکه او در این دیدار تیم را همراهی کند زیاد خواهد بود و در اردوی تیم حاضر شده است. وحید امیری نیز بعد از مدت‌ها در اردوی پرسپولیس حاضر شده و احتمال اینکه برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان برود زیاد خواهد بود.

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در شرایط کنونی تنها امید عالیشاه و شیخ دیاباته را به عنوان مصدوم در اردوگاه خود دارد که شرایط همراهی این تیم را ندارند. وضعیت بیرانوند نیز بعد از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی نصیبش شده همچنان نامشخص است اما احتمال اینکه او در این دیدار تیم را همراهی کند زیاد خواهد بود و در اردوی تیم حاضر شده است. وحید امیری نیز بعد از مدت‌ها در اردوی پرسپولیس حاضر شده و احتمال اینکه برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان برود زیاد خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس صدرنشین مانده اما اکنون برای فرار سه امتیازی چشم به برتری مقابل تراکتور دوخته است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، بعد از تعطیلی لیگ به واسطه برگزاری اردوی تیم ملی، اکنون پرسپولیس آماده جدال با تراکتور شده و امیدوار دستیابی به نتیجه در جدال خانگی مقابل این حریف، شرایط را در جدول کاملا به سود خود کند.

پرسپولیس در شرایط کنونی تنها امید عالیشاه و شیخ دیاباته را به عنوان مصدوم در اردوگاه خود دارد که شرایط همراهی این تیم را ندارند. وضعیت بیرانوند نیز بعد از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی نصیبش شده همچنان نامشخص است اما احتمال اینکه او در این دیدار تیم را همراهی کند زیاد خواهد بود و در اردوی تیم حاضر شده است. وحید امیری نیز بعد از مدت‌ها در اردوی پرسپولیس حاضر شده و احتمال اینکه برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان برود زیاد خواهد بود.

گوهری در آماده باش
دروازه‌بان پرسپولیس قرار است طی تست نهایی امروز مشخص شود. یحیی گل محمدی هنوز تصمیم نهایی را در این پست نگرفته و منتظر تست نهایی بیرانوند است که از ناحیه کمر همچنان احساس درد می‌کند. در این شرایط احمد گوهری در حالت آماده باش قرار دارد و با تمریناتی که طی تعطیلات داشته، در انتظار فرصتی است تا خود را بار دیگر به کادرفنی اثبات کند. باید منتظر ماند و در نهایت دید از بین بیرانوند و گوهری، کدام دروازه بان مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت.

پورعلی‌گنجی استراحت نمی‌کند
در جمع خط دفاعی پرسپولیس با بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی از اردوی تیم ملی، باید بار دیگر منتظر شکل‌گیری زوج این بازیکن در کنار مدافع گرجستانی سرخ‌ها بود و گئورگی گولسیانی آماده جدال با تراکتور در کنار زوج ایرانی‌اش است. در سمت راست هم دانیال اسماعیلی‌فر باانگیزه آخرین امیدهای خود را برای حضور در تیم ملی، در دقایقی که تا جام جهانی در ترکیب تیم باشگاهی‌اش فرصت دارد، جستجو می‌کند و باید دید چه عملکردی مقابل حریف به جا خواهد گذاشت. در سمت چپ دفاعی نیز بار دیگر علی نعمتی حاضر خواهد شد و احتمال اینکه در جریان بازی جای خود را با وحید امیری عوض کند تا این بازیکن نیز در شرایط بازی قرار گیرد، زیاد خواهد بود.

مثلث تهاجمی پرسپولیس با ملی‌پوشان و گلسازان
میلاد سرلک در کنار سینا اسدبیگی در خط میانی حاضر خواهند بود تا به دنبال برتری در جنگ‌های میانی برابر حریف باشند. سروش رفیعی و سعید صادقی نیز به عنوان برترین بازیسازان این تیم، در تلاش برای دستیابی به رسیدن به دروازه حریف خواهند بود و تقابل ویژه‌ای با نفرات میانی حریف و خصوصا رضا اسدی خواهند داشت.


لوکادیا همچنان بوی گل می‌دهد؟
مهاجم هلندی سرخپوشان که پیش از تعطیلی لیگ در نقش گلزن اول پرسپولیس ظاهر شده بود، اکنون باید دید در این تعطیلات چه شرایطی را دنبال کرده و آیا همچنان زهردارترین مهاجم کنونی لیگ لقب خواهد گرفت یا خیر. در کنار او مهدی ترابی به حمایت از مهاجم هلندی خواهد پرداخت و به عنوان دیگر مهاجم سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود. با این حال بعید نیست که یحیی گل محمدی با استراحت دادن به سعید صادقی که با مصدومیت جزیی از اردوی تیم ملی به جمع سرخپوشان اضافه شده بود و در ادامه شرایط بازی را به دست آورده،ترابی را یک خط عقب‌تر به کار گیرد و از عبدی یا پاکدل در کنار لوکادیا سود ببرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند
گئورگی گولسیانی
مرتضی پورعلی گنجی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سینا اسدبیگی
مهدی ترابی
سعید صادقی
سروش رفیعی
یورگن لوکادیا

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور ساعت ۱۷:۳۰ با قضاوت موعود بنیادی فر در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

۵+۱ پرسپولیسی با آماری جذاب برابر تراکتور

5+1 پرسپولیسی با آماری جذاب برابر تراکتور

از بین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس ۱+۵ بازیکن تیم گل‌محمدی سابقه گلزنی با پیراهن قرمز برابر تراکتور را در کارنامه خود دارند.

به گزارش برنا؛  جالب است بدانید کامیابی نیا (۳ گل)، مهدی عبدی (۲ گل) سیامک نعمتی، وحید امیری و سیدجلال حسینی (یک گل) مردانی از تیم کنونی گل محمدی محسوب می شوند که در تقابل های قبل پرسپولیس برابر تراکتور برای سرخ های تبریزی موفق به گلزنی شده اند.

باید در این فهرست ۲ گل عیسی آل کثیر برای پرسپولیس روبروی قرمزها را اضافه کرد، مهاجمی که گویا قرار است پس از ماه ها دوری از ترکیب با قراردادی جدید دوباره پیراهن این تیم را برتن کند.

پرسپولیس – تراکتور؛ زیر ذره‌بین مربیان تیم ملی

در هفته هفتم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و تراکتور در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیس - تراکتور؛ زیر ذره‌بین مربیان تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، راجر دی‌سا،  الکساندر لوپز و مایکل موریرا سه تن از مربیان تیم ملی فوتبال روز یکشنبه (فردا) دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک نظاره خواهند کرد.

با پایان اردوی تیم ملی در اتریش که با انجام دو دیدار تدارکاتی مقابل سنگال و اروگوئه همراه بود، اکنون لیگ برتر بار دیگر استارت خورده و بازیکنان امیدوار هستند در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی بتوانند نظر کادرفنی را به خود جلب کنند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی ملی‌پوشان پرسپولیس هستند و باید دید در نهایت در لیست کارلوس کی‌روش چه تغییراتی برای حضور در جام جهانی شکل خواهد گرفت.

پرسپولیس – تراکتور؛ اسدی تایم و ماجراهای ویژه

یکی از بازیکنانی که در این فصل از جمع پرسپولیس جدا شد و این روزها به ستاره تیم جدیدش تبدیل شده است، رضا اسدی است.

پرسپولیس – تراکتور؛ اسدی تایم و ماجراهای ویژه

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی البته یکی از نفراتی بود که یحیی گل محمدی اصرار به حفظ وی داشت و جزو بازیکنانی بود که سرخ‌ها خواهان تبدیل قراردادش بود اما اتفاقاتی که در مسیر مذاکرات شکل گرفت مانع از ادامه این همکاری شد. اسدی البته این روزها با حضور دوباره در تراکتور نسخه ویژه‌ای از خود به نمایش گذاشته و توانسته ستاره قربان بردیف لقب گیرد و گل‌های حساسی به نام خود کند.

اکنون در آستانه جدال پرسپولیس – تراکتور، همه در انتظار یک تقابل ویژه هستند. تقابلی با یک چهره خاص؛ رضا اسدی. بازیکنی که در ابتدای فصل گذشته با هزار امید و آرزو از میان پیشنهادهای بیشماری که داشت، پرسپولیس را انتخاب کرد اما اوضاع آن گونه پیش نرفت که پیش‌بینی می‌شد.

هر چند رضا اسدی هر وقت که فرصت پیدا می‌کرد، از خوب‌های پرسپولیس بود و نمرات مناسبی نیز از سایت‌های آماری بابت عملکرد خود دریافت کرد و در پایان هم با ۴ گل و سه پاس گل از جمله برترین هافبک‌های پرسپولیس و لیگ در فصل بیست و یکم لقب گرفت. با این حال علیرغم اینکه در نهایت یحیی گل‌محمدی نیز به ادامه همکاری او خبر داده بود، مذاکرات برای تمدید خوب پیش نرفت و او با بررسی پیشنهاداتش در نهایت پیراهن تراکتور را بر تن کرد. پیراهن تیمی که پیش از این نیز توانسته بود، عملکرد قابل دفاعی از خود در آن پشت سر بگذارد.

رضا اسدی از لحاظ دیگری هم در زمان حضور در پرسپولیس و هم در زمان جدایی از این تیم، کمترین و در واقع هیچ حاشیه‌ای برای تیمش ایجاد نکرد. او هیچ مصاحبه ای نکرد، گلایه‌ای نداشت و بعد از نیمکت‌نشینی‌ها نیز در تلاش بود تا با تلاش بیشتر در تمرینات، فرصت به او برسد. بعداز جدایی هم ترجیح داد که سکوت کند و حرفی نزد. رضا اسدی در ابتدای فصل با یک انتخاب درست، به تراکتور تبریز پیوست، تیمی که رابطه بسیار عاطفی و خوبی با هواداران آن دارد. او در این تیم هم حرفش را در زمین زد و جواب انتقادات گذشته را هم با گل‌هایش داد. حالا با گذشت شش هفته از شروع در میان ستاره‌های لیگ برتر جای دارد و تعجبی ندارد که چهره ویژه بازی پرسپولیس و تراکتور باشد.

رضا اسدی بازیکنی است که در ذات فوتبالش میل به گلزنی زیاد و از جمله بهترین هافبک دفاعی‌های گل زن فوتبال ایران به شمار می آید، سئوال این است که آیا اگر او به پرسپولیس گل بزند، شادی گل انجام می‌دهد؟ سابقه می‌گوید که بعید است و احتمالا او بار دیگر به دنبال این باشد تا حرف‌هایش در زمین فوتبال بزند و باید دید در تقابل حساس مقابل شاگردان یحیی گل محمدی چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

او این روزها با گل‌های ثانیه‌های پایانی‌اش به محبوبیتی ویژه بین هواداران تراکتور دست یافته و البته مهره‌ای خطرناک از این حیث برابر پرسپولیس محسوب می‌شود و باید دید خط دفاعی سرخپوشان در استادیوم آزادی به وی اجازه خودنمایی خواهند داد یا خیر. پرسپولیس تا اینجای فصل با دریافت ۲ گل طی شش بازی، یکی از برترین خطوط دفاعی است و باید دید برنامه رضا اسدی برای عبور از این سد دفاعی چه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.