تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 22:21
کد خبر : 110147

سخنرانی بایدن به عنوان تضمین ؟/ راستی‌آزمایی آمریکا به‌ جای ایران!

سخنرانی بایدن به عنوان تضمین ؟/ راستی‌آزمایی آمریکا به‌ جای ایران!

آرمان شرق-گروه بین الملل:همچنان سخنرانی رئیس جمهور آمریکا به عنوان تضمین قرار گرفته و راستی‌آزمایی رفع تحریم نیز به‌جای ایران به آمریکا سپرده شده است!ضمن اینکه ضروریات حداقلی یک توافق خوب همچون لغو تحریم‌های نفتی و بانکی،مختومه شدن پرونده‌های مسائل باقی‌مانده اتمی،تبدیل ارز حاصل از فروش نفت به ارز مورد نیاز و شناسایی مشتری جهت برقراری روابط بدون مشکل تجاری و اقتصادی نیز در پیش‌نویس حل نشده است.
 

آرمان شرق-گروه بین الملل:همچنان سخنرانی رئیس جمهور آمریکا به عنوان تضمین قرار گرفته و راستی‌آزمایی رفع تحریم نیز به‌جای ایران به آمریکا سپرده شده است!ضمن اینکه ضروریات حداقلی یک ‎توافق خوب همچون لغو تحریم‌های نفتی و بانکی،مختومه شدن پرونده‌های مسائل باقی‌مانده اتمی،تبدیل ارز حاصل از ‎فروش نفت به ارز مورد نیاز و شناسایی مشتری جهت برقراری روابط بدون مشکل تجاری و ‎اقتصادی نیز در پیش‌نویس حل نشده است.

سخنرانی بایدن به عنوان تضمین ؟/ راستی‌آزمایی آمریکا به‌ جای ایران!

خضریان نماینده مجلس طی رشته توییتی به جزئیاتی از پیش نویس توافق احیای برجام پرداخته است.

به گزارش انتخاب، خضریان نماینده جبهه پایداری نوشته است: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از ‎مذاکرات وین، متاسفانه در پیش‌نویس توافق ‎احیای برجام همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد.

بطوریکه در متن همچنان سخنرانی رئیس جمهور آمریکا به عنوان تضمین قرار گرفته و راستی‌آزمایی رفع تحریم نیز به‌جای ایران به آمریکا سپرده شده است! ضمن اینکه ضروریات حداقلی یک ‎توافق خوب همچون لغو تحریم‌های نفتی و بانکی، مختومه شدن پرونده‌های مسائل باقی‌مانده در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ‎تبدیل ارز حاصل از ‎فروش نفت به ارز مورد نیاز و شناسایی مشتری جهت برقراری روابط بدون مشکل تجاری و ‎اقتصادی نیز در پیش‌نویس حل نشده است.

خضریان در ادامه نوشت: یکی از خطراتی که موجب عدم اتمام مذاکرات و امتیازگیری ‎غرب در آینده از ‎#ایران در موضوعات فراتر از هسته‌ای همچون دفاعی و منطقه‌ای می‌شود، عدم رفع موضوع تحریمی ‎FTO در توافق و حواله دادن آن به پس از توافق است. لذا تعیین هر ضرب‌الاجلی برای توافق بدون رفع این مسائل مورد پذیرش نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.