تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 8:46
کد خبر : 104777

افشاگری کفاشیان

افشاگری کفاشیان

آرمان شرق-گروه ورزش:کفاشیان اظهار نظر علی دایی در خصوص برکناری‌اش  از هدایت تیم ملی با نظر احمدی نژاد و بی اطلاعی کفاشیان، اظهار داشت: نمی‌گویم در مورد برکناری علی دایی فشار از بالا نبود. اما وضعیت فدراسیون فوتبال به گونه‌ای است که هیات رییسه باید این مسائل را تصویب کنند. 

افشاگری کفاشیان

رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌گویم در مورد برکناری علی دایی فشار از بالا نبود؛ اما وضعیت فدراسیون فوتبال به گونه‌ای است که هیات رییسه باید این مسائل را تصویب کنند.

علی کفاشیان در گفتگو با ایلنا، در خصوص تجربه مجمع فدراسیون فوتبال از عزل عزیزی خادم و تاثیر آن بر انتخاب رییس بعدی این فدراسیون، اظهار داشت: قطعاً تجربه خوبی برای آنها شد. که بدانند چگونه هماهنگ با یکدیگر رییس فدراسیون و نواب او را انتخاب کنند. کسی بهترین سابقه و توانمندی را دارد و بتوانند به شخص رییس فدراسیون اعتماد کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد،‌ گفت: خیر، دیگر علاقه‌ای برای ورود به این فضا ندارم. باید افرادی که انگیزه و توانمندی بیشتری دارند به این فضا ورود و برای این مسئله تلاش کنند. بعد از عزل عزیزی خادم نسبت به شرایط موجودی که در فدراسیون وجود دارد،‌ میرشاد ماجدی اقدامات خوبی انجام داده است.

رییس سابق فدراسیون فوتبال پیرامون اینکه از میان میرشاد ماجدی، محمدرضا ساکت و مصطفی آجورلو چه کسی به عنوان گزینه احتمالی انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: نظر خاصی در این مورد ندارم. قطعاً همه افرادی که کاندید می‌شوند در فوتبال ما شناخته شده هستند. بنابراین برای این نفرات برای اعضای مجمع ناشناس نیستند که بگوییم کسی به آنها رای نمی‌دهند.

کفاشیان با اشاره به برگزاری بازی‌های دوستانه در دوره خودش عنوان کرد: در مورد برگزاری بازیهای دوستانه در زمان ما هم مشکل داشتیم. اما با مذاکرات و تعاملات این مسئله را حل می‌کردیم. اما با ارتباطات شخص کی‌روش و رفاقتی که خودم با روسای فدراسیون‌ها داشتم مشکل بازی دوستانه را حل می‌کردیم. در واقع وقتی به جلسات مربوط به AFC و فیفا که می‌رفتم با آنها ارتباط صمیمی برقرار می‌کردم و بعدها برای بازی دوستانه بهره می‌گرفتم.

وی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال کشور، گفت: بنده گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت کی‌روش را شنیدم. اما تنها ۳ یا ۴ ماه به جام جهانی مانده و تیم با اسکوچیچ به این تورنمنت صعود کرد. به نظرم در مقطع کنونی تصمیم درستی نیست. حتی اگر خودم رییس فدراسیون بودم و باز هم هواداران انتقاد می‌کردند، اسکوچیچ را حفظ می‌کردم.

رییس سابق فدراسیون فوتبال پیرامون مشکلات زیرساختی باشگاه‌ها و تاثیر آن بر فوتبال کشور عنوان کرد: به نظرم ابتدا باید چارت سازمان لیگ را کامل کنند و مجمع سازمان لیگ که از مدیران باشگاه‌ها تشکیل شده، بهترین نظرات را بررسی و اجرایی کنند. رییس فدراسیون آنقدر مشکل و مشغله دارد که نمی‌تواند به این مسئله ورود کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بازگردد چه تصمیمی را در فدراسیون فوتبال، انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: ذهنم یاری نمی‌کند که بگویم چه تصمیمی را نمی‌گرفتم؛ اما تمام اقداماتی را که در مشورت با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال گرفتم باز هم تکرار می کردم. مانند توسعه زیرساخت‌ها، حمایت تیم‌های پایه و بانوان و همچنین موارد توسعه‌ای دیگر.

وی پیرامون اظهار نظر علی دایی در خصوص برکناری‌اش  از هدایت تیم ملی با نظر احمدی نژاد و بی اطلاعی کفاشیان، اظهار داشت: نمی‌گویم در مورد برکناری علی دایی فشار از بالا نبود. اما وضعیت فدراسیون فوتبال به گونه‌ای است که هیات رییسه باید این مسائل را تصویب کنند.

رییس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا احمدی نژاد برای برکناری علی دایی با او تماس گرفت، گفت: این موارد جز مسائل داخلی فوتبال است و ما تصمیمات را در داخل فدراسیون گرفتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.