تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 7:08
کد خبر : 103261

می‌دانیم چه کسی پشت ترور بود/منتظر پاسخ دردناک ما باشند

می‌دانیم چه کسی پشت ترور بود/منتظر پاسخ دردناک ما باشند

آرمان شرق-گروه بین الملل: سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته در نشست خبری هفتگی‌اش در پاسخ به سوالی در ارتباط با شناسایی عوامل ترور شهید صیاد خدایی اظهار کرد: ما می‌دانیم چه طرفی این کار را انجام داده چه طرف ثالثی این کار را انجام داده است و پاسخ قطعی خود را به صورت دردناک دریافت خواهد کرد.

آرمان شرق-گروه بین الملل: سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته در نشست خبری هفتگی‌اش در پاسخ به سوالی در ارتباط با شناسایی عوامل ترور شهید صیاد خدایی اظهار کرد: ما می‌دانیم چه طرفی این کار را انجام داده است. بعد از بررسی‌ها مشخص شد که چه طرف ثالثی این کار را انجام داده است و از مسیرهای لازم پیام‌هایش را گرفته و پاسخ قطعی خود را به صورت دردناک دریافت خواهد کرد.

می‌دانیم چه کسی پشت ترور بود/منتظر پاسخ دردناک ما باشند

  سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته در نشست خبری هفتگی‌اش در پاسخ به سوالی در ارتباط با شناسایی عوامل ترور شهید صیاد خدایی اظهار کرد: ما می‌دانیم چه طرفی این کار را انجام داده است. بعد از بررسی‌ها مشخص شد که چه طرف ثالثی این کار را انجام داده است و از مسیرهای لازم پیام‌هایش را گرفته و پاسخ قطعی خود را به صورت دردناک دریافت خواهد کرد. سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در این ارتباط که مقامات صهیونیستی به اتباع این کشور برای سفر به ترکیه هشدار داده است و این احتمال را داده‌اند که انتقام ایران در واکنش به ترور شهید صیاد خدایی در ترکیه گرفته شود، افزود: آنها باید در رختخواب‌های خود نگران باشند و جای دیگر نگران نباشند./ایسنا 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.