تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 11:14
کد خبر : 102561

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پشم شیشه ایران

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پشم شیشه ایران

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پشم شیشه ایران از شرکت های تابعه هلدینگ صدر تامین و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مربوط به سال مالی منتهی به  ۱۴۰۰/۱۲/۲۹برگزار شد.   برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پشم شیشه ایران   ✍به گزارش روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران؛ مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پشم شیشه ایران از شرکت های تابعه هلدینگ صدر تامین و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مربوط به سال مالی منتهی به  ۱۴۰۰/۱۲/۲۹برگزار شد.

 

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پشم شیشه ایران

 

✍به گزارش روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران؛ مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۳۰ اسفندماه سال ۱۴۰۰ صاحبان سهام شرکت پشم شیشه ایران از شرکت های تابعه تاصیکو و شستا در روز یکشنبه ۱ خردادماه با حضور آقایان مصطفی زروندی به عنوان رئیس جلسه  ، احمد احمدی و مرتضی عباسی شاهمراد ناظر جلسه، جهانگیر باقری دبیر جلسه، موسسه حسابرسی کارای پارس حسابرس مستقل و بازرس قانونی  ، خانم طاهره کریمیان نماینده بورس اوراق بهادار ،  ۶۸ درصد سهامداران و  ۲۱۰ نفر به صورت آنلاین در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران گزارشی از وضعیت عملکرد و فعالیتهای صورت گرفته این شرکت در سال ۱۴۰۰ و برخی برنامه های پیش را در سال ۱۴۰۱ ارائه داد.

 

وی گفت : از مهمترین دست آوردهای به دست آمده در سال گذشته ، معرفی این شرکت به عنوان واحد نمونه صنعتی و صادر کننده شایسته تقدیر بود که با همت و تلاش همه ارکان شرکت رقم خورد.

باقری افزود: به منظور ایجاد بازاری منسجم و قانونمند برای تسهیل داد و ستد نقدی و حذف واسطه گری در معاملات ، خرید و فروش مستقیم بین فروشنده و خریدار، کاهش نوسانات مخل بازار و شفافیت در فرآیند فروش محصولات ، شرکت پشم شیشه ایران در سال گذشته توانست ۲.۴۲۵ تن به ارزش ۴۷۷.۲۰۵ میلیون ریال محصولات خود را در بورس کالای ایران به فروش برساند.

وی بیان داشت : از آنجایی که صادرات از اولویت ها و سیاست های کلان این شرکت می باشد ، با به کارگیری یک تیم فروش متخصص ، توانستیم بازارهای جدیدی را در حوزه فروش محصولات شرکت ایجاد نماییم. به طوری که این شرکت توانست رکورد جدیدی را در بخش صادرات ، در سال گذشته ثبت نماید.

مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه انتقال کارخانه به سایت جدید اظهار کرد: از آنجائیکه پروژه انتقال جزء مهمترین برنامه ها و اهداف عملیاتی شرکت می باشد ، این شرکت تا کنون مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد ریال جهت پروژه هزینه کرده است . همچنین برای تسریع در تامین هزینه های مالی پروژه ، از محل تسهیلات بانکی و منابع داخلی جهت پیشبرد پروژه استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر تمامی قراردادهای مربوط به بخش پروژه فعال می باشد که می توان به قرارداد EPC ، تونل حرارتی مربوط به خط تولید و شرکت خارجی طرف قرارداد اشاره کرد.

در ادامه جلسه سایر اعداد مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه قبل به صورت زیر اعلام گردید:

فروش شرکت در سال ۱۴۰۰ با رشد ۳۹ درصدی به ۲.۳۹۳.۱۳۹میلیون ریال رسید.

سودناخالص با رشد ۲۶درصدی به ۶۴۳.۱۰۱ میلیون ریال رسید.

سود عملیاتی با رشد ۲۰ درصدی به ۴۵۱.۶۲۴ میلیون ریال رسید.

سود خالص با رشد ۱۴ درصدی به ۳۹۵.۹۹۱میلیون ریال رسید.

در پایان این مراسم، هیات رئیسه مجمع ضمن تشکر از هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت بابت عملکرد درخشان در سال ۱۴۰۰ مقرر نمود  از سود قابل تقسیم مبلغ ۰۰۰، ۳۷۰میلیون ریال به سهامداران پرداخت گردد که با این تصمیم به ازای هر سهم مبلغ ۷۴۰ ریال سود تعلق خواهد گرفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.