تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 7:37
کد خبر : 102296

نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی

نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی

آرمان شرق-گروه ارتباطات:با توجه به اینکه تغییرات سریع‌تر اتفاق می‌افتند، مدیران ارشد روابط‌ عمومی باید از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.

آرمان شرق-گروه ارتباطات:با توجه به اینکه تغییرات سریع‌تر اتفاق می‌افتند، مدیران ارشد روابط‌ عمومی باید از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.

 

آینده یک مدیر مدرن روابط‌ عمومی

مهندس مسعود میرمحمدی مدیر حوزه مدیر عامل، روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل مجتمع جهان فولاد سیرجان می نویسد:بخش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسان‌سازی تلاش‌ها و فعالیت‌ها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط‌عمومی انجام می‌دهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابط‌عمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق می‌توان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط‌عمومی مدرن است ایجاد کردرهبران روابط‌عمومی استراتژیک اکنون باید رهبری استراتژی‌هایی را بر عهده بگیرند که از فناوری دیجیتال به عنوان پایه و اساس ارتباطات جدید بین مخاطبان، کارمندان، تأثیرگذاران اجتماعی و گروه‌های ذینفع استفاده می‌کنند. پاداش شرکت‌ها و سازمان‌هایی که ارتباطات مرتبط را در زمان بیشترین نیاز ارائه می‌کنند، منجر به تعامل بالاتر، افزایش اعتماد، وفاداری و حتی کسب منافع اقتصادی بیشتر می‌شود.
متأسفانه، بیشتر متخصصان  هنوز برای تغییر این پارادایم‌ بزرگ و عظیم آماده نیستند. بسیاری از ابزارهای روابط‌عمومی مدرن موجود توسط مدیران ارشد روابط‌عمومی فعلی کاملاً درک نشده‌اند و متاسفانه تأثیر بالقوه این ابزارها حتی کمتر شناخته شده است. بسیاری از مدیران ارشد روابط‌عمومی هنوز به طور کامل تعریف یا قدرت ارتباط و تعامل در یک اکوسیستم دیجیتال را درک نمی‌کنند.
علیرغم نزول جایگاه روابط‌عمومی و فقدان اختیار و بودجه، برای روابط‌ عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها مهم است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای نوآوری و تعامل در کل بخش‌های خدمات‌دهی به مخاطبان و مشتریان استفاده کنند و تعامل دیجیتال و انسانی را در زمان واقعی با هم ترکیب کنند.
lخش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسان‌سازی تلاش‌ها و فعالیت‌ها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط‌ عمومی انجام می‌دهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابط‌عمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق می‌توان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط‌ عمومی مدرن است ایجاد کردیک سازمان روابط‌عمومی مدرن دارای سیستم‌هایی است که می‌تواند حجم زیادی از پیام‌ها و محتوا را به طور مداوم پردازش کند. همانند چالش تحول دیجیتال؛ مسئله اصلی که مانع از این تغییر و استفاده از ابزارهای مدرن می‌شود، عدم تعهد به همه تغییرات موردنیاز، بی‌توجهی به اهمیت و نقش ارتباطات در مراودات اجتماعی و سازمانی و همچنین عدم شفافیت در مورد بسیاری از تعاملات از جانب توامان مدیران ارشد سازمان‌ها و روابط‌ عمومی‌هاست.

یادمان باشه
– با توجه به اینکه تغییرات سریع‌تر اتفاق می‌افتند، مدیران ارشد روابط‌ عمومی باید از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.
– با تسریع تغییرات، اولویت‌بندی تبدیل شدن به یک مدیر ارشد روابط‌ عمومی هرگز مهم‌تر یا به موقع‌تر از الان نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.