تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 9:36
کد خبر : 101287

تقدیر عضو هیات مدیره صدر تامین از پیشرفت پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران

تقدیر عضو هیات مدیره صدر تامین از پیشرفت پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران

 آرمان شرق- گروه اقتصاد: در ادامه این دیدار شاهوردی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بیان داشت: علی‌رغم اقدامات خوبی که طی این مدت انجام گرفته است باید با همت و همدلی و تلاش بیشتر ، موانع پیشرفت پروژه را برطرف و از ظرفیت های موجود برای تسهیل در امر انتقال کارخانه به محل جدید استفاده کرد.

آرمان شرق– گروه اقتصاد: در ادامه این دیدار شاهوردی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بیان داشت: علی‌رغم اقدامات خوبی که طی این مدت انجام گرفته است باید با همت و همدلی و تلاش بیشتر ، موانع پیشرفت پروژه را برطرف و از ظرفیت های موجود برای تسهیل در امر انتقال کارخانه به محل جدید استفاده کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران ، حمید رضا شاهوردی عضو هیات مدیره صدر تامین از پروژه انتقال بازدید به عمل آورد. این بازدید که به منظور بررسی چالش‌ها و راهکارهای تسریع در امر پروژه انتقال کارخانه صورت گرفت با موضوعاتی از قبیل تجهیز و راه اندازی ، انعقاد قرار داد با شرکتهای داخلی و خارجی ، برنامه زمانبندی انتقال و نحوه انتقال دستگاه هایی که قابلیت نصب در محل پروژه دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این دیدار شاهوردی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بیان داشت: علی‌رغم اقدامات خوبی که طی این مدت انجام گرفته است باید با همت و همدلی و تلاش بیشتر ، موانع پیشرفت پروژه را برطرف و از ظرفیت های موجود برای تسهیل در امر انتقال کارخانه به محل جدید استفاده کرد.

در پایان جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران راجع به آخرین وضعیت پروژه انتقال با محوریت ، درصد پیشرفت پروژه انتقال به منطقه ویژه اقتصادی شیراز ، همچنین انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی و دریافت تسهیلات از بانکها توضیحاتی ارائه داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.