تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 14:12
کد خبر : 100766

فائزه هاشمی تحت تعقیب قرار گرفت

فائزه هاشمی تحت تعقیب قرار گرفت

آرمان شرق-گروه سیاسی: سخنگوی قوقه قضائیه گفت: فائزه هاشمی برای اهانت به پیامبر و درخواست تحریم نهادهای انقلابی کشور تحت تعقیب قرار گرفت.

آرمان شرق-گروه سیاسی: سخنگوی قوقه قضائیه گفت: فائزه هاشمی برای اهانت به پیامبر و درخواست تحریم نهادهای انقلابی کشور تحت تعقیب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ذبیح‌الله خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه در پانزدهمین نشست خبری خود با پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص اظهارات اخیر خانم فائزه هاشمی که خواستار تحریم برخی از نهادهای انقلابی کشور شد و به پیامبر اسلام اهانت کرد، گفت: این دو موضوع توسط دادستان تحت تعقیب قرار گرفته است. دادستان به عنوان مدعی العموم موضوع را پیگیری کرده است. پرونده در جریان و در حال پیگیری است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص شکایت رئیس مجلس شورای اسلامی از جعفرزاده به علت انتشار خبر خرید منزل توسط خانواده محمدباقر قالیباف در ترکیه گفت: با توجه به شکایتی که صورت گرفته پرونده تشکیل شده است.

خدائیان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده مهرشاد سهیلی گفت: این فرد به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. حکم بدوی است و در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت جاسوس موساد گفت:«احمد رضا جلالی فرزند محمد از اتباع ایران و ایرانی هستند. در سال ۱۳۹۶ به اتهام جاسوسی، ارتباط با موساد، اقدام علیه امنیت کشور و افشای اطلاعات طرحهای سری و بکلی سری و حتی اطلاعات مربوط به دانشمندان هسته ای تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

وی افزود: بعد از بازداشت کشور سوئد به این شخص تابعیت داد . در واقع ماجرای گرفتن تابعیت بعد از بازداشت و امتیازی بوده که کشور سوئد به ایشان داد.

خدائیان با تاکید بر اینکه احمد رضا جلالی به خاطر اتهامات متعددی که داشت به اعدام محکوم شده و حکم قطعی شده است افزود: مقامات قضایی نسبت به اجرای حکم اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.