تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 20:26
کد خبر : 88595

صدرنشینی به پرسپولیس می‌رسد؟

صدرنشینی به پرسپولیس می‌رسد؟

آرمان شرق- استقلال در حالی صدرنشین است که اگر رأی کمیته انضباطی در خصوص بازی با گل‌گهر نبود جدول لیگ برتر تغییر می‌کرد. استقلال هفته ششم لیگ برتر برابر گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود اما با رأی کمیته انضباطی برنده بازی شد. حالا استقلالی‌ها با همین برد در صدر جدول قرار دارند و اگر در ادامه رقابت‌ها این رأی تغییر کند صدرنشینی به پرسپولیس می‌رسد.

استقلال با اختلاف یک امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و پرسپولیس با برد تراکتور به یک قدمی رقیب سنتی خود رسید تا رقابت سرخابی ها به اوج خود برسد.

به گزارش تازه نیوز، استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر نتوانست آلومینیوم اراک را شکست دهد و با تساوی برابر حریف ۲۹ امتیازی شد و بعد از این بازی نوبت به پرسپولیس رسید که به مصاف تراکتور برود. خبر خوب تساوی استقلال برای شاگردان گل‌محمدی انگیزه ایجاد کرده بود و آنها نمایش تهاجمی را برابر حریف خود ارائه کردند. پرسپولیس برابر تراکتور پرقدرت ظاهر شد و برنده از زمین بازی بیرون آمد تا ۲۸ امتیازی شود و تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به استقلال در رده دوم قرار گیرد.

استقلال در حالی صدرنشین است که اگر رأی کمیته انضباطی در خصوص بازی با گل‌گهر نبود جدول لیگ برتر تغییر می‌کرد. استقلال هفته ششم لیگ برتر برابر گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود اما با رأی کمیته انضباطی برنده بازی شد. حالا استقلالی‌ها با همین برد در صدر جدول قرار دارند و اگر در ادامه رقابت‌ها این رأی تغییر کند صدرنشینی به پرسپولیس می‌رسد.

در حال حاضر نه استقلال می‌تواند خیالش از صدرنشینی راحت باشد و نه پرسپولیس می‌تواند منتظر تغییر رأی کمیته انضباطی باشد. پایان هفته سیزدهم لیگ برتر دو صدرنشین دارد. صدرنشین اول استقلال است که با رأی کمیته انضباطی در صدر قرار گرفته و صدرنشین دوم هم پرسپولیس است که اگر جدول تغییر نمی‌کرد صدرنشین بود.

در هر صورت اختلاف تیم اول و دوم بیش از یک امتیاز نخواهد بود. حتی اگر دو امتیاز از استقلال کم شود هم فاصله سرخابی‌ها بسیار کم است ادامه لیگ برتر همچنان جذاب دنبال می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.