تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 16:06
کد خبر : 39316

گام های مجلس در راستای استقلال بانک مرکزی

آرمان شرق:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه بررسی قانون جامع بانکداری در این کمیسیون گفت که این مصوبات به استقلال بیشتر بانک مرکزی منجر می‌شود. به گزارش آرمان شرق زهرا سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس امروز هم در ادامه بررسی طرح قانون جامع بانکداری جمهوری اسلامی

آرمان شرق:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه بررسی قانون جامع بانکداری در این کمیسیون گفت که این مصوبات به استقلال بیشتر بانک مرکزی منجر می‌شود.

به گزارش آرمان شرق زهرا سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس امروز هم در ادامه بررسی طرح قانون جامع بانکداری جمهوری اسلامی ایران تا ماده ۴۶ این طرح را با حضور رییس بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی مورد رسیدگی قرار داده است.

وی تعیین ترکیب شورای فقهی در بانک مرکزی، تشکیل هیات انتظامی موسسات اعتباری، ایجاد کمیته سیاستگذاری پولی و ارزی و همچنین کمیته مقررات گذاری و نظارت بانکی را از جمله مصوبات مهم کمیسیون اقتصادی در این طرح عنوان کرد و گفت که این مصوبات به استقلال بیشتر بانک مرکزی کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.