تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 9:53
کد خبر : 116189

کشتی فرنگی چگونه قهرمان جهان شد؟

کشتی فرنگی چگونه قهرمان جهان شد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم ملی کشتی فرنگی ایران در فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و در پایان این دیدار سخت و حساس با وجود تساوی ۵-۵ به دلیل مجموع امتیاز بالاتر در مبارزات، با شکست میزبان بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

دنیای اقتصاد : تیم ملی کشتی فرنگی ایران در فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و در پایان این دیدار سخت و حساس با وجود تساوی ۵-۵ به دلیل مجموع امتیاز بالاتر در مبارزات، با شکست میزبان بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.
در شرایطی که جمهوری آذربایجان با استفاده از عنوان‌داران مطرح خود به دیدار فینال آمده بود، کار به مبارزه پایانی کشیده شد و علی‌اکبر یوسفی دارنده مدال طلای جهان در مبارزه پایانی در شرایطی که ۳‌بر‌صفر از حریف خود عقب بود در وقت دوم با ارائه نمایشی بی‌نظیر ۶ امتیاز گرفت و با برتری ۶‌بر‌۳ ضمن کسب پیروزی، قهرمانی را برای تیم ایران به ارمغان آورد. به این ترتیب حسن رنگرز که چندی پیش جانشین محمد بنا شد، در نخستین تجربه خود در تیم ملی بزرگسالان با عملکردی بسیار خوب موفق شد تیم ملی ایران را به عنوان نخست جام جهانی برساند.
اتحادیه جهانی کشتی هم مبلغ ۷۰‌هزار فرانک سوئیس که تقریبا معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است را به عنوان جایزه تیم نخست به ایران اهدا خواهد کرد. رنگرز چندی پیش موفق شده بود تیم ملی کشتی فرنگی امید را هم به سکوی نخست جهان برساند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.