تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 13:16
کد خبر : 55975

کاری کنید که احساس شود قوه قضائیه دچار تحول شده است

کاری کنید که احساس شود قوه قضائیه دچار تحول شده است

آرمان شرق:رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان دستگاه قضایی تصریح کردند که کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای  دیدار رئیس و مسئولان دستگاه قضا تاکید کردند: قوه قضائیه

آرمان شرق:رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان دستگاه قضایی تصریح کردند که کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای  دیدار رئیس و مسئولان دستگاه قضا تاکید کردند: قوه قضائیه در جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود و با قبل از انقلاب تفاوت‌های اساسی داشت. این نهال باید روزبه‌روز رشد کند و هر دوره نسبت به دوره قبل پیشرفت داشته باشد.

ایشان تصریح کردند: حالا هم دوره جدیدی شروع شده و این دوره جدید باید یک فضل و امتیاز و آورده‌ای علاوه بر آنچه گذشتگان انجام دادند به قوه قضائیه اهدا کند. این آورده، تحول در قوه قضائیه است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: همین برنامه‌ خوبی که تهیه وتدوین شد طبق زمانبندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید،کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.

رهبر معظم انقلاب همچنین خاطرنشان کردند:تحول معنایش این است که شما برای پرداختن به یک اصول مشخصی که براساس اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی دارید و برای رسیدن به آرمان‌ها، شیوه‌های ابتکاری و موثر و نو را ابداع و از آن استفاده کنید و نقص‌ها و خلاءهای گذشته را هم جبران کنید،تحول بدون برنامه امکان ندارد، قبل از مسئولیت رئیس جدید قوه قضائیه از ایشان خواسته شد و ایشان هم یک برنامه جامعی تهیه کردند،اگر بخواهیم این برنامه، تحقق خارجی پیدا کند، احتیاج به کار دارد.

هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار میکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.