تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 10:42
کد خبر : 120953

چشم انداز پرسپولیس قهرمانی در دو جام است

چشم انداز پرسپولیس قهرمانی در دو جام است

آرمان شرق-گروه ورزش:همه بازی ها برای ما مهم است و رویارویی با تیمی از لیگ یک که حریفی محترم برای محسوب می‌شود نیز مهم است. می دانیم این مسابقه هم سختی های خاص خودش را دارد. جام حذفی جام شگفتی ها است و امیدواریم پرسپولیس با قدرت این جام را آغاز کرده و در پایان فصل هر دو جام را از آن خود کند

چشم انداز پرسپولیس قهرمانی در دو جام است

حسین خبیری: رعایت اخلاق اولویت همه پرسپولیسی‌ها است/ چشم انداز ما قهرمانی در دو جام خواهد بود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس توان قهرمانی در هر دو جام را دارد.

حسین خبیری در گفت‌وگو با  برنا با اشاره به پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس برابر نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و جا دارد کسب این نتیجه خوب را به پرسپولیسی ها، کادر فنی و همه هواداران تبریک بگویم. پرسپولیس در این بازی در حالی ۵ گل زد که می توانست گل های دیگری را به ثمر برساند اما داور با تصمیم اشتباه خود و اخراج مهدی ترابی باعث شد روند تیمی ما تغییر کند.

وی در ادامه در خصوص اخراج مهدی ترابی تاکید کرد: در آن صحنه اول بازیکن نساجی مشکل ایجاد کرد. در پرسپولیس اولویت همه ما و بازیکنان رعایت اصول اخلاقی است. حتماً اتفاق افتاده که مهدی ترابی واکنش از خود نشان داده است.

عضو هیات مدیره باشگاه درباره رویارویی با مربی و بازیکنان سابق پرسپولیس در نساجی افزود: هر کسی در پرسپولیس حضور داشته برای ما عزیز و قابل احترام است. حمید مطهری در پرسپولیس زحمات زیادی کشید و خوشحالم که او و سایر پرسپولیسی ها در باشگاه های خود موفق هستند و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

خبیری در خصوص ثبت قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل تصریح کرد: چشم انداز ما فتح جام در پایان فصل است. پرسپولیس در نیم فصل اول هفته های متوالی در صدر حضور داشت و با تلاش کادر فنی و بازیکنان این تیم با اقتدار توانست در پایان نیز صدر جدول را به خود اختصاص  دهد. امیدوارم در پایان فصل پرسپولیس در چنین جایگاهی حضور داشته باشد و فصل جاری را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان برساند.

وی درباره بازی پرسپولیس روبروی ون پارس اصفهان در چارچوب جام حذفی گفت: همه بازی ها برای ما مهم است و رویارویی با تیمی از لیگ یک که حریفی محترم برای محسوب می‌شود نیز مهم است. می دانیم این مسابقه هم سختی های خاص خودش را دارد. جام حذفی جام شگفتی ها است و امیدواریم پرسپولیس با قدرت این جام را آغاز کرده و در پایان فصل هر دو جام را از آن خود کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.