تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1399 - 16:40
کد خبر : 57875

“پزشکیان” نامزد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰؟

“پزشکیان” نامزد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰؟

آرمان شرق:مسعود پزشکیان؛ مدیر متخصص، مجرب و مردمی به گزارش آرمان شرق گمانه زنی ها نشان می دهد دکتر مسعود پزشکیان، بتواند به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ معرفی شود. او که قرار بود در سال ۱۳۹۶ نیز در کنار دکتر روحانی به عنوان نامزد دوم حضور یابد، اما

آرمان شرق:مسعود پزشکیان؛ مدیر متخصص، مجرب و مردمی

به گزارش آرمان شرق گمانه زنی ها نشان می دهد دکتر مسعود پزشکیان، بتواند به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ معرفی شود.

او که قرار بود در سال ۱۳۹۶ نیز در کنار دکتر روحانی به عنوان نامزد دوم حضور یابد، اما حاضر نشد مدیحه سرای دکتر روحانی و سیاست های دولت یازدهم شود و به صراحت اعلام کرد: “در صورت نامزدی و حضور در مناظره ها، ممکن است به نقد دولت یازدهم، به ویژه در حوزه سلامت بپردازد.” و لذا از نامزدی انتخابات دوره دوازدهم کنار کشید.

او که چهره ای متعهد، انقلابی، مجرب، متخصص و مردمی است، با رویکرد علمی و ارزشی و با شجاعت مثال زدنی که یکی از خصیصه های شخصیتی اوست، می تواند الگویی نوین از ریاست جمهوری ارائه کند، چهره ای که نه تنها می تواند آرای اصلاح طلبان، بلکه بخشی از اصولگرایان معتدل و توده مردم را کسب کند.

گرچه دکتر پزشکیان در مصاحبه با خبرگزاری فارس، اعلام کرده است: که فعلاً قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد، اما، بی تردید در صورت معرفی به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان و استقبال عمومی، امکان تجدید نظر و حضور در انتخابات ۱۴۰۰ را دارد، او که نه تنها با علم، بلکه با عمل، عدالت، شجاعت، عملگرایی، اخلاق محوری، مدنیت محوری و تعامل محوری هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی، می تواند نوید دولتی خدمتگزار و سختکوش را در گام دوم انقلاب به عرصه سیاسی کشور عرضه کند.

خاطرنشان می سازد با توجه به پاندمی کووید ۱۹ و تأکید برخی از صاحبنظران مبنی بر اینکه رئیس جمهور دوره سیزدهم بهتر است یک پزشک باشد این گمانه زنی را تقویت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.