تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 17:13
کد خبر : 82443

پرسپولیس – استقلال ؛۱۳ آذر با حضور تماشاگران

پرسپولیس – استقلال ؛۱۳ آذر با حضور تماشاگران

آرمان شرق- این بازی در حالی روز شنبه برگزار خواهد شد که طبق اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی، حضور هواداران از ۲۰ آبان در ورزشگاه بلامانع خواهد بود و بنابراین شاید شهرآورد پایتخت پس از دو سال در حضور تماشاگران برگزار شود. نکته مهم اینکه آخرین بار هم در حضور مجیدی و گل‌محمدی دربی با تماشاگران برگزار شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ تیمهای پرسپولیس و استقلال روز ۱۳ آذر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش “ورزش سه”، تیمهای پرسپولیس و استقلال که طبق قرعه کشی در چارچوب هفته هشتم رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، حالا طبق اعلام سازمان لیگ روز ۱۳ آذر رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این بازی در حالی روز شنبه برگزار خواهد شد که طبق اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی، حضور هواداران از ۲۰ آبان در ورزشگاه بلامانع خواهد بود و بنابراین شاید شهرآورد پایتخت پس از دو سال در حضور تماشاگران برگزار شود. نکته مهم اینکه آخرین بار هم در حضور مجیدی و گل‌محمدی دربی با تماشاگران برگزار شد.

هفته قبل از دربی، استقلال باید در آبادان به مصاف صنعت نفت، تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان برود و پرسپولیس میزبان نفت مسجدسلیمان، تیم فراز کمالوند می‌رود.

آخرین دربی لیگ برتری دو تیم با پیروزی یک گله پرسپولیس به پایان رسید اما در آخرین شهرآورد، استقلال در چارچوب جام حذفی پرسپولیس را از پیش رو برداشت تا راه صعود به فینال این مسابقات را هموار کند.

در سالهای اخیر دو بار شهرآورد در آذر ماه برگزار شده که یک بار تیم حمید درخشان با نتیجه ۲-۱ برنده بازی شد و یک بار دیگر هم استقلال با سه گل پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد. در دهه ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ پرسپولیس سه بار در این ماه استقلال را از پیش رو برداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.