تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 15:29
کد خبر : 69638

پاداش میلیاردی مدیران خودروسازی برای سود میلیونی!

پاداش میلیاردی مدیران خودروسازی برای سود میلیونی!

ارمان شرق- شرکت ایپکو(تحقیق تولید طراحی موتور ایران خودرو) که یکی از شرکت های فرعی ایران خودرو می باشد در سال های ۹۸ و ۹۹ بیش از ۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان به عنوان حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره در نظر گرفته است، در حالی که سود انباشته این شرکت در سال گذشته تنها ۳۰ میلیون تومان بوده است.

یک شرکت خودروساز در سال۱۳۹۹، ۳۰ میلیون تومان سود کرده و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پاداش هیات مدیره پرداخت کرده است.
ایران

به گزارش تازه‌نیوز، شرکت های اقماری خودروسازان که خروجی خاصی هم ندارند به عامل دوم در هزینه تراشی برای این صنعت پرایراد و تحمیل هزینه های مضاعف از جیب مردم تبدیل شده اند.

عامل اصلی بازار انحصاری خودرو کشور با ممنوعیت واردات و دیوار برافراشته تعرفه ها است که باعث شده این شرکت های عمدتا زیانده بتوانند با این کیفیت مدیریتی سرپا باقی مانده و به مکیدن توان مالی مردم مشغول باشند.

تحریریه در ادامه گزارش خود نوشت: براساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، شرکت ایپکو(تحقیق تولید طراحی موتور ایران خودرو) که یکی از شرکت های فرعی ایران خودرو می باشد در سال های ۹۸ و ۹۹ بیش از ۱ میلیارد و سیصد میلیون تومان به عنوان حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره در نظر گرفته است، در حالی که سود انباشته این شرکت در سال گذشته تنها ۳۰ میلیون تومان بوده است.

از این دست مثال ها در شرکت های خودروسازی فراوان وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.