تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 - 20:33
کد خبر : 51275

واکنش عجیب آشنا به پاسخ تند کرباسچی

آرمان شرق: امروز گفت و گوی جالبی از حسام الدین آشنا، با مجله اندیشه پویا انتشار یافت که در بخشی از آن کنایه تندی متوجه غلامحسین کرباسچی شده و آشنا با تلویحی نزدیک به تصریح مدعی شده بود که انتقاد کرباسچی از دولت و روحانی به این خاطر است که او انتظار داشته روحانی پستی

آرمان شرق: امروز گفت و گوی جالبی از حسام الدین آشنا، با مجله اندیشه پویا انتشار یافت که در بخشی از آن کنایه تندی متوجه غلامحسین کرباسچی شده و آشنا با تلویحی نزدیک به تصریح مدعی شده بود که انتقاد کرباسچی از دولت و روحانی به این خاطر است که او انتظار داشته روحانی پستی به فردی دهد و چون اینکار را نکرده او دولت را نقد می کند.

به گزارش آرمان شرق، این اظهارات بلافاصله با واکنش کرباسچی روبرو شده و او در گفت و گو با انتخاب، تاکید کرد:

غلامحسین کرباسچی،دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور واکنش نشان داد. کرباسچی تاکید کرده بود:«حسام الدین آشنا دروغ می‌گوید، از ایشان بپرسید اصلا طی ۵ سال گذشته من با روحانی دیدار یا صحبتی داشته ام که بخواهم درباره انتصابات اظهار نظر کنم؟»

وی افزوده بود:« آشنا سعی دارد با دروغ از دولت و روحانی دفاع کند، چراکه من در سالهای گذشته به جز چندین جلسه خصوصی که محدود هم بوده اند، دیداری با روحانی نداشته ام و صحبتی هم با او مطرح نکرده ام.»

دبیرکل حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: مشاور فرهنگی رئیس جمهور حقوق می‌گیرد که این حرف‌ها را بزند، او در واکنش به نقدهای من به دولت و در دفاع از روحانی می‌خواهد با دروغ کارهای خود را پیش ببرد. آشنا بگوید من کی و کجا و چه کسی را به روحانی پیشنهاد کرده‌‌ام؟ دروغ که عوارض ندارد.

وی با اشاره به حلقه نزدیک به دولت و عملکرد آنها گفت: آشنا به عنوان شخصی نزدیک به روحانی هیچ عملکرد مثبتی تا کنون نداشته است، این را از وضع فعلی تبلیغات دولت می‌توان دریافت. ما عملکردی از ایشان ندیدیم که آن را خوب یا بد دانیم.

او افزود: به جز واعظی که وزیر بوده و دارای رزومه است و با بقیه افراد نزدیک به روحانی متفاوت است، می‌توان گفت بقیه این افراد، نیروهایی هستند که در حلقه های امنیتی حضور داشته‌اند؛ من بسیاری از اعضای دولت را نمی‌شناسم.

حال آشنا در توئیتی پاسخ این اظهارات کرباسچی را داده و نوشته است:«

جناب آقای غلامحسین کرباسچی

سلام علیکم

۱. من خبر نداده‌ام نظر داده‌ام.

۲. گزاره‌ای مشروط را مطرح کرده‌ام که حداکثر می‌توان آن را از جمله «شرطیهای خلاف واقع » تلقی کنید و اطلاق صفت دروغ‌گو به گوینده آن صحیح نیست.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.