تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 15:59
کد خبر : 44533

واکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

واکنش روسیه به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

آرمان شرق:معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم ۲۰ شرکت و ۴ بانک ایرانی گفت: آمریکا هیچ محدودیتی برای اعمال فشار به دیگر کشورهایی که به آنها علاقه‌ای ندارد از جمله ایران برای خود قائل نیست. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا به نقل از اسپوتنیک، مسکو

آرمان شرق:معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم ۲۰ شرکت و ۴ بانک ایرانی گفت: آمریکا هیچ محدودیتی برای اعمال فشار به دیگر کشورهایی که به آنها علاقه‌ای ندارد از جمله ایران برای خود قائل نیست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا به نقل از اسپوتنیک، مسکو قویا با افزایش تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالفت کرد.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با این رسانه روس با اشاره به بیانیه جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ۲۰ شرکت ایرانی از جمله بسیج و چهار بانک ایرانی گفت: فارغ از دلایل و پیش فرض‌ها و اینکه تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه چه کشوری اعمال شده است، قویا با آن مخالفیم.

ریابکوف خاطرنشان کرد: غیرقابل قبول بودن تحریم‌های فراسرزمینی یکجانبه به عنوان یک ابزار سیاست خارجی موضع همیشگی ما بوده و هست.

وی گفت: ما شاهد این هستیم که آمریکا هیچ محدودیتی برای اعمال فشار به دیگر کشورهایی که به آنها علاقه‌ای ندارد از جمله ایران برای خود قائل نیست.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.