تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 9:07
کد خبر : 121235

واکنش ابطحی به انتصاب سردار رادان، فرمانده جدید فراجا

واکنش ابطحی به انتصاب سردار رادان، فرمانده جدید فراجا

آرمان شرق-گروه سیاست:فراجا در دوره جدید خود نیاز به نوآوری و افزایش اعتماد در بدنه مردم دارد: «پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد

واکنش ابطحی به انتصاب سردار رادان، فرمانده جدید فراجا

ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: پلیس ابزار اعمال امنیت مردم است نه ابزار اعمال سیاست‌های حاکمیتی. باید بدانیم که مهربانی جزئی از ذات پلیس است و اگر کسی احساس ناامنی کرد می‌داند که پلیس شهروندان خود را تقسیم بندی نکرده است.

به گزارش روزنامه خراسان، محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد که فراجا در دوره جدید خود نیاز به نوآوری و افزایش اعتماد در بدنه مردم دارد: «پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.

برای این گسترش امنیت عمومی و در پی آن افزایش اعتماد مردمی، باید بدانیم که پلیس ابزار اعمال امنیت مردم است نه ابزار اعمال سیاست‌های حاکمیتی. باید بدانیم که مهربانی جزئی از ذات پلیس است و اگر کسی احساس ناامنی کرد می‌داند که پلیس شهروندان خود را تقسیم بندی نکرده و همانند یک پدر و برادر مهربان به همه به یک شکل کمک می‌کند.»

وی در ادامه گفت: «پلیس باید در حوزه تصمیم گیری و تعیین سیاست‌ها و رویکرد‌های خود دانش اش را در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه روان شناسی و جامعه شناسی افزایش دهد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.