تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 9:14
کد خبر : 39575

هیچکس باورش نمی شود

هیچکس باورش نمی شود

آرمان شرق:کرواسی به عنوان نایب قهرمان جهان مقابل اسپانیا قرار گرفت اما بدترین شکست تاریخ فوتبال این کشور در دیدار امشب رقم خورد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، دو ماه قبل بود که شاگردان زلاتکو دالیچ به فینال جام جهانی رسیدند و هرچند در دیدار نهایی ۴-۲ مغلوب فرانسه شدند اما

آرمان شرق:کرواسی به عنوان نایب قهرمان جهان مقابل اسپانیا قرار گرفت اما بدترین شکست تاریخ فوتبال این کشور در دیدار امشب رقم خورد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، دو ماه قبل بود که شاگردان زلاتکو دالیچ به فینال جام جهانی رسیدند و هرچند در دیدار نهایی ۴-۲ مغلوب فرانسه شدند اما باز هم یک تورنمنت تاریخی را پشت سر گذاشتند اما امشب لوکا مودریچ، ایوان راکیتیچ، ایوان پریشیچ و دیگر ستاره های کرواسی برابر تیم جدید اسپانیا که زیر نظر لوئیس انریکه اوج گرفته، حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه ۶-۰ مغلوب شدند.

گل های سائول نیگز، مارکو آسنسیو، کالینیچ (گل به خودی)، سرخیو راموس، رودریگو و ایسکو، بدترین شکست تاریخ کرواسی را رقم زد. پیش از آن، کرواسی در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰، مقابل انگلیس با نتیجه ۵-۱ شکست خورده بود که بدترین شکست تاریخ این تیم محسوب می شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.