تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 8:17
کد خبر : 43378

هر وقت بگویند ،می روم

هر وقت بگویند ،می روم

آرمان شرق:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: هر وقت آقای رئیس‌جمهور تشخیص دهند فرد یا وزیری مانند من، به کارش پایان دهد، صراحتا این مسئله را بیان می‌کنند و همانطور که گفتند بیا و آمدیم بگویند برو، ما هم می‌رویم. به گزارش آرمان شرق منصور غلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این

آرمان شرق:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: هر وقت آقای رئیس‌جمهور تشخیص دهند فرد یا وزیری مانند من، به کارش پایان دهد، صراحتا این مسئله را بیان می‌کنند و همانطور که گفتند بیا و آمدیم بگویند برو، ما هم می‌رویم.

به گزارش آرمان شرق منصور غلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد دفتر رئیس‌جمهور برای استعفا از وزارت علوم و رد این پیشنهاد از سوی شما صحت دارد؟ گفت: اگر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور در این باره داده شود، اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر وقت آقای رئیس‌جمهور تشخیص دهند فرد یا وزیری مانند من، به کارش پایان دهد، صراحتا این مسئله را بیان می‌کنند و همانطور که گفتند بیا و آمدیم بگویند برو، ما هم می‌رویم.

غلامی افزود: در مورد مسئله مذکور هم به هیچ وجه چنین مسئله‌ای نه از سوی ایشان و نه از سوی دفتر ریاست‌جمهوری مطرح نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.