تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 18:53
کد خبر : 53517

مرور آخرین نوسانات بازار ارز و سکه و طلای امروز/ جدول

آرمان شرق: بازار طلا و ارز تهران در سومین روز هفته به روند صعودی خود ادامه داد. امروز سکه طرح جدید وارد کانال ۳.۷ میلیونی شد، طلای آب‌شده در میانه کانال ۱.۴ میلیونی و دلار روی مرز ۱۱ هزار تومانی قرار گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ روز گذشته بازار طلا و

آرمان شرق: بازار طلا و ارز تهران در سومین روز هفته به روند صعودی خود ادامه داد. امروز سکه طرح جدید وارد کانال ۳.۷ میلیونی شد، طلای آب‌شده در میانه کانال ۱.۴ میلیونی و دلار روی مرز ۱۱ هزار تومانی قرار گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ روز گذشته بازار طلا و ارز پایتخت روند صعودی را پیمود و امروز دوشنبه ۱۰ دی‌ماه این روند را ادامه داد تا نرخ‌ها وارد سطوح بالاتر شوند. امروز بازار طلا و ارز با نرخ‌های بازگشایی صعودی آغاز به کار کرد و در ادامه معاملات با نوسان و کاهش و افزایش لحظه‌ای همراه بود. به‌صورت کلی امروز نرخ‌ها نسبت به ارقام ثبت شده در پایان دیروز افزایش یافته‌اند.

سکه امامی (طرح جدید) روز گذشته نهایتاً با نرخ ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان به کار خود پایان داد و امروز با نرخ ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان بازگشایی شد. سکه در ادامه معاملات وارد کانال ۳.۷ میلیونی شد. بعدازظهر قیمت سکه امامی تا ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان نیز کاهش یافت اما دوباره وارد مدار صعودی شد و تا لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید به ۳ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان رسیده‌است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز ۳ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۱ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان شده‌است. سکه گرمی نیز ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. در ادامه مثقال طلای آب‌شده تا ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان نیز افزایش یافت و حوالی ساعت ۴ بعدازظهر با نرخ ۱ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان معامله می‌شود.

اونس طلا در بازار جهانی باز هم افزایش یافت و به ۱۲۸۴ دلار رسید. در بازار داخلی گرم طلای ۱۸ عیار به حدود ۳۴۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار به بالای ۴۵۰ هزار تومان رسید.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی انتهای دیروز با نرخ ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان به کار خود پایان داد و در معاملات امروز با نرخ ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز به کار کرد. دلار آمریکا در بازار غیر رسمی وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد و در صرافی‌ها تا ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان نیز معامله شده است. در لحظه تنظیم گزارش دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان است.

یورو امروز به مرز ۱۳ هزار تومان و پوند انگلیس به بالای مرز ۱۴ هزار تومان رسید. درهم امارات نیز در کانال ۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان قیمت امروز
بالاترین پایین‌ترین
دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۱.۳۰۰ ۱۰.۸۰۰
یورو ۱۳.۰۰۰ ۱۲.۷۰۰
پوند انگلیس ۱۴.۱۰۰ ۱۳.۸۰۰
درهم امارات ۳.۰۳۰ ۲.۹۹۰
سکه امامی (طرح جدید) ۳.۷۳۵.۰۰۰ ۳.۶۷۰.۰۰۰
سکه بهار آزادی (طرح قدیم) ۳.۴۹۵.۰۰۰
نیم‌سکه ۱.۸۶۰.۰۰۰
ربع سکه ۱.۱۸۰.۰۰۰
سکه گرمی ۶۵۰.۰۰۰
مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار ۱.۴۸۰.۰۰۰ ۱.۴۵۸.۰۰۰
انس طلای جهانی (دلار) ۱.۲۸۴ ۱.۲۷۷
گرم طلای ۱۸ عیار ۳۴۱.۷۰۰ ۳۳۵.۷۰۰
گرم طلای ۲۴ عیار ۴۵۵.۵۰۰ ۴۴۷.۵۰۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.