تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 18:25
کد خبر : 58229

مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند

مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند

آرمان شرق:وزیر نیرو گفت: وضعیت منابع آبی خوب است اما امیدواریم مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا،رضا اردکانیان در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه تابستان گرم و نسبتا پایداری داریم، اظهار کرد: شرایط کرونا و ملاحظات بهداشتی موجب استفاده بیشتر آب

آرمان شرق:وزیر نیرو گفت: وضعیت منابع آبی خوب است اما امیدواریم مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از  ایسنا،رضا اردکانیان در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه تابستان گرم و نسبتا پایداری داریم، اظهار کرد: شرایط کرونا و ملاحظات بهداشتی موجب استفاده بیشتر آب شده است اما همراهی مردم خوب است و امید داریم با آرامش تابستان را سپری کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت منابع آبی خوب است اما تامین آب شرب فقط به حجم آب سدها مرتبط نیست و به امنیت شبکه ها و حجم تصفیه خانه ها هم مرتبط است.امیدوارم مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وزیر نیرو با بیان اینکه امکان تبادل انرژی با کشورهای همسایه وجود دارد، خاطرنشان کرد: از یکی دو کشور برق وارد می کنیم و هرجا هم لازم باشد، برق صادر می کنیم اما اولویت ما تامین مصارف داخلی است.

اردکانیان از افتتاح ۲۷۰۰میلیارد تومان پروژه آب و برق در استان هرمزگان خبر داد و گفت: فردا در قالب این افتتاح ها،پروژه آبرسانی به بشاگرد انجام می شود.آب از مسیر ۸۱کیلومتری به بشاگرد می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.