تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397 - 18:32
کد خبر : 53762

ماجرای یک بیلبورد جنجالی در تهران +عکس

ماجرای یک بیلبورد جنجالی در تهران +عکس

آرمان شرق: شهرداری تهران به موضوع بیلبورد جنجالی در تهران واکنش نشان داد. نوع پوشش زنان موجود در در این بیلبورد همانند زنان گروهک تروریستی منافقین است. به گزارش آرمان شرق و به نقل از شبکه علمی ثریا شهرداری تهران به موضوع بیلبورد جنجالی در تهران واکنش نشان داد. نوع پوشش زنان موجود در در

آرمان شرق: شهرداری تهران به موضوع بیلبورد جنجالی در تهران واکنش نشان داد. نوع پوشش زنان موجود در در این بیلبورد همانند زنان گروهک تروریستی منافقین است.

ماجرای یک بیلبورد جنجالی در تهران +عکس

به گزارش آرمان شرق و به نقل از شبکه علمی ثریا شهرداری تهران به موضوع بیلبورد جنجالی در تهران واکنش نشان داد. نوع پوشش زنان موجود در در این بیلبورد همانند زنان گروهک تروریستی منافقین است.

ماجرای یک بیلبورد جنجالی در تهران

در پی درج مطلبی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بیلبوردی با محتوای تبلیغ کنسرت ویژه بانوان، حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران به منظور تنویر اذهان اعلام کرد:

۱- تائید و نظارت بر محتوای تبلیغات اکران شده روی سازه‌های تبلیغاتی طبق قانون بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری تهران مسئولیتی درباره محتوا ندارد.

۲- بیلبوردهای مذکور در محدوده شهر تهران اکران نشده و طبق اطلاع واصله در مسیری خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران و در حریم راهداری اکران شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.