تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 15:47
کد خبر : 41108

قیمت سکه ،طلا و ارز در بازار تهران

آرمان شرق:بهای انواع سکه و ارزهای عمده در بازار آزاد تهران در نخستین روز مهر ماه افزایش یافت و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد ۷۱ هزار تومانی نسبت به روز ۳۱ شهریور به چهار میلیون و ۵۷۱ هزار تومان رسید. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، بازار

آرمان شرق:بهای انواع سکه و ارزهای عمده در بازار آزاد تهران در نخستین روز مهر ماه افزایش یافت و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد ۷۱ هزار تومانی نسبت به روز ۳۱ شهریور به چهار میلیون و ۵۷۱ هزار تومان رسید.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، بازار طلای تهران پس از چند روز تعطیلی، امروز معاملات خود را از سر گرفته و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۶۴ هزار تومان افزایش چهار میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و نیم سکه با ۸۰ هزار تومان رشد نسبت به پایان معاملات دیروز، ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان به در زمان مخابره خبر، به خریداران عرضه می شود.
همچنین در معاملات امروز بهای هر ربع سکه به یک میلیون و ۱۸۲ هزار تومان و هر سکه گرمی به ۶۵۲ هزار تومان رسیده که نسبت به دیروز ربع سکه ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد.
علاوه براین در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا به دلیل تعطیلی بازارها روی رقم یکهزار و ۱۹۹ دلار و ۴۴ سنت ثابت ماند، اما هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۹ هزار تومان افزایش ۴۱۳ هزار و ۴۸۰ تومان در بازار آزاد تهران عرضه می شود.
معامله گران علت اصلی افزایش بهای مسکوکات طلا در بازار را به رشد قیمت دلار آمریکا نسبت می دهند که در صرافی ها به ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده و هر یورو نیز حدود ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید.
امروز در سامانه نظارت ارز (سنا) که برآیند فروش اسکناس ارزی در صرافی های مجاز سراسر کشور و ارز حواله ای در سامانه نیما است، بهای هر یورو تا ساعت ۱۴ امروز به ۱۰ هزار و ۵۰۴ تومان و هر دلار آمریکا به ۱۳ هزار و ۷۹۰ تومان رسید و هر یوآن چین یکهزار و ۱۸۲ تومان و درهم امارات ۲ هزار و ۹۳۶ تومان فروخته شد.
دیروز میانگین فروش هر یورو در سامانه نیما ۹ هزار و ۱۲۹ تومان و در سامانه سنا ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان بود؛ آخرین روز شهریور ماه صادرکنندگان ۲۲ میلیون یورو ارز در سامانه نیما فروختند و واردکنندگان ۴۵ میلیون یورو از بازار ثانویه تامین کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.